Ladies, Na 2,5 jaar en vele behandelingen in Belgie terechtgekomen en daarom wil ik dit met jullie delen. Wordt je niet zwanger, ga naar Belgie (Antwerpen, Gent, Brussel). Allereerst wordt je daar menselijk behandelt, als een persoon met een wens en ga ze naar jou, jou alleen en je man natuurlijk, kijken wat jou eventuele probleem is. Na een eerste behandeling, kijken ze samen met je wat heeft gewerkt en wat niet. Wat is er ontdekt en kunnen we gaan we aanpassen aan jou programma. Er wordt veel meer toegepast en..... een punctie kan dus echt PIJNLOOS! Ik ben vol bewondering van UZ Gent. Ik weet mijn resultaat nog niet, maar kan iedereen aanraden als het zover mocht komen, ga direct naar Belgie. Check met je verzekering met welk ziekenhuis ze contact hebben (check zeker hoe het werkt met de 'recept die je krijgt voor medicijnen, waar dien je die in te leveren). Maar laat je niet van kastje naar de muur sturen. Daar waar ze in Nederland een protocol volgen een programma uitstippelen voor je en niet bijschafen na een mislukte behandeling. Waar je 6 artsen ziet en telkens alles opnieuw uit kan leggen. Niet serieus wordt genomen wanneer je aangeeft geen pijn te kunnen verdragen om vervolgens out te gaan na punctie. O, dat hebben we nog nooit gehad..... Kan het maar even gezegd hebben, hopelijk doen jullie er je voordeel mee en wie weet daardoor betere resultaten. succes allen
Heb je een doorverwijzing nodig van de gynaecoloog of kun je zelf direct een afspraak maken? Wat zijn de wachttijden? Wij zijn 1,5 jaar bezig en 4 mk verder, waarvan een bbz. Veel succes gewenst!