Mama's die op de 9 maanden beurs zijn geweest hebben deze vast wel gezien. Ik vraag me alleen af of het de moeite waard is om deze te kopen aangezien het best veel geld kost. Mijn dochtertje is nu 9.5 maand oud, maar wel 7 weken te vroeg geboren. Op de beurs heeft ze er in gezeten en ze vond hem helemaal geweldig. Dus nu twijfel ik. Wat zouden jullie doen? Fisher Price First Steps Jumperoo | MamaLoes Babysjop
Je kindje hangt daar echt in, en die houding is niet goed voor de heupjes. Ik zou dus zeggen: NEE koop het niet
Ik zou hem niet kopen, vind het onnodig en daarnaast is het ook nog eens belastend voor de heup(kom). Ze kan toch gewoon op de grond zitten spelen?
Inderdaad, lekker op de grond laten spelen. Zo leert je kindje uit zichzelf de juiste bewegingen maken (tijgeren, kruipen)
Ik zou zoiets nooit kopen, springen en in het kruis hangen lijkt me echt niet goed voor de heupen en rug. Ik zie hier totaal de lol niet van. Lekker op de grond laten spelen.
Ik zou het ook niet doen, voor dat geld heb je ontzettend leuk speelgoed voor op de grond waar je nog jaren mee doet. En daarnaast is dit gewoon niet goed voor de heupjes omdat het toch een vorm van forceren is; kindjes kunnen prima zelf leren te staan etc, veel beter voor de spierontwikkeling ook.
Ik zou het ook niet doen. Vind het trouwens ook erg duur... Dan kan je beter naar het zwembad gaan, haar in zo'n babyzwemband zetten. Dan trappelen ze ook goed met hun beentjes en ontwikkelen ze de beenspieren ook.
Tijdens onze vakantie in Amerika heeft mijn zoontje een aantal keren in zo'n ding gezeten en hij vondt het geweldig! Eerst nog een beetje onwennig maar al gauw sprong hij wild op en neer. Het is geen ergonomisch top ding maar van 10/15min per dag zie ik er geen problemen in. Met 9,5 maand zou ik er echter niet meer aan beginnen. Voor je het weet gaan ze kruipen en willen ze niet meer in zo'n ding "hangen". Tenminste ik zie mijn zoontje nu (11maanden) niet meer in zo'n ding zitten.
ook ik zou het niet doen. fem liep met 9.5 maand langs de bank, kroop alle kanten op en ik kan me niet voorstellen dat het goed is voor de heupjes. als je haar in de gaten wilt houden zet je dr toch in de box? daar spelen ze heerlijk