voordelen romper lange mouw?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Koekie1, 8 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik gebruik alleen een romper met lange mouw bijv onder een jurkje of tshirt met korte mouw. Verder gebruik ik ook altijd een korte mouw romper, dit omdat mijn dochter het ook snel warm heeft.

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Kan het niet beter verwoorden:D

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hahaha! Snap het hier ook niet :D. Gelukkig heeft m'n meisje het ook niet snel koud dus hoeft het ook niet. Vanaf haar geboorte heb ik rompers zonder mouw en met korte mouwtjes. Heb twee rompertjes met lange mouw voor onder een jurkje, maar dat is het.

4. Onje

Onje Niet meer actief

Ik snap dat gepriegel nooit?
    Ik heb daar werkelijk bij beide nog nooit last van gehad.

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik gebruik juist allen lange rompers. Waarom?
    Omdat ze gaat slapen in romper en in ergopouch slaapzak zonder mouwen. Zo slaapt ze het lekkerst. Ze heeft romper hier dag en nacht.
    Ik heb petit bateau zijn erg fijne rompers. Mouwtjes zijn daar wat losser. Heb nooit gerommel gehad met longsleeve gewoon vasthouden en ze gaan met de andere mouw mee.
    Insmeren doe ik niet of alleen na het bad.

6. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Kan ook niet veel voordelen bedenken. Hier dan ook alleen mouwloze rompers, korte mouw vind ik ook niks.

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat vraag ik me nu ook af :D
    tja, kan je soms de raarste dingen afvragen. Maar Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik hou het lekker bij de korte mouw rompertjes :D

8. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik heb een heleboel rompers met lange mouwen. Ik gebruik deze voor T-shirts of jurkjes zonder mouwen. Zo zijn haar armpjes ook bedekt, want ze heeft nogal snel kou en als ik een romper met korte mouwen eronder aan zou doen dan zijn haar armpjes bloot en een vestje werkt hier niet echt. Zit ze constant aan te prutsen tot het stuk is ;). Bij truitjes en jurkjes met lange mouwen gebruik ik ook gewoon rompers met korte of geen mouwen. Maar ben toch blij dat er rompers zijn met lange mouwen. Werkt hier perfect :D.

9. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Geen gepriegel met lange mouwen eigenlijk. Maar wat je zegt: insmeren is dan wel irritant, aangezien dan de hele romper uit moet. Daar loop ik ook nog altijd tegen aan. ;)

10. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik laat het afhangen van de kleding die een baby draagt. Wanneer hij een trui aan heeft, zit daar een mouwloze romper onder. Bij een dunnere longsleeve draagt hij een romper met lange mouw.
    Ik kleed dus naar de temperatuur en dikte van de overige kleding.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ons zoontje heeft wel een winter rompers met lange mouw gedragen, maar droeg daarover een longsleeve. En toen hadden we koudere winters.
    Ons meisje heeft nu alleen een romper met lange mouw aan onder een tuniekje met korte mouw. Voor de rest heeft zij altijd korte mouw aan. Maar zij heeft het ook snel te warm dus kleed haar dan liever niet te dik.

12. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Mijn zoontje heeft het vrij snel warm, dus ik heb best wel veel rompers met lange mouwen. Dan doe ik daar een broekje over en klaar. Er ligt hier altijd wel ergens een vestje dus als hij het koud zou krijgen doe ik die er gewoon over.

Deel Deze Pagina