voordelen van een kindje dat supervroeg wakker is :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ons Kleintje, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

s avonds als hij op bed ligt, op de sportschool, tegelijk met hem ook wel, maar dit is dan in de ochtend.

2. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Je hebt alle tijd voor het ontbijt!

En er is zelfs een mogelijkheid om 2x te ontbijten! De eerste keer om half 6 en de tweede keer om 9 uur.
    Ideaal!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

OK :) Aangezien sommige mensen hier op 't forum al klagen als hun kindje om half 7 wakker wordt... was ik dus even nieuwsgierig of het bij jullie net zo vroeg is als bij ons...
    Ja dus :(

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik douche trouwens als we uit bed gaan, (vindt m'n buurmeisje ook niet zo leuk trouwens ;)). De ene keer doucht Thirza mee, (ik douche in bad, dus stop erin, dan spettert zij nog even door als ik me afdroog en aankleed). De andere keren speelt Thirza in de badkamer/gang en onze slaapkamers, terwijl ik douche. Gaat meestal goed. Als ze echt niet lekker is, douche ik een keer niet, doe ik een poedelwasje van gezicht en oksels.

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Laten spelen in de badkamer is op termijn ook wel een optie hier denk ik.. maar nu glijdt ze een enkel keertje nog wel uit op de badkamervloer als ze gaat staan..

6. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.280
    113
    Centrum België
    Ben op tijd op m'n werk (rond 8h15) en heb daardoor een parkingplaats binnen de omheining. Anders is het zoeken in de straten rondom...

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    mijn middelste was 8 jaar lang om 4.30 uit wakker en sliep om 1 uur s'nachts en overdag helemaal niet. ik zag er niet zoveel voordelen aan eerlijk gezegd.

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    iemand vroeg wanneer we douchen. ik douche altijd voordat ik mijn bed instap.

9. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    sta om 6 uur 's ochtends de strijk al te doen....

10. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

jeetje, ze sliep dus een uur of 3,5?
    het heeft ook geen `echte `voordelen hoor, als je uitgerust bent ziet de wereld er voor mij een stuk mooier uit.
    maar ben iemand die graag ergens het positieve ervan inziet;)
    en om niet alleen maar negatief te doen over het feit dat mn zoontje tegenwoordig zo ontzettend vroeg wakker is wilde ik er een positief topic over openen.:)

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik neem aan dat je daar hulp voor gezocht hebt destijds? Want als je kindje 3,5 uur per etmaal slaapt, klopt er iets niet. Toen mijn dochtertje maar 4 of 5 uur per etmaal sliep werd dat ook door de artsen niet alleen als ons probleem gezien, maar ook echt als een medisch vraagstuk. Gelukkig slaapt ze nu wat meer :)

Deel Deze Pagina