Na ongesteldheid ...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    heb ik dit:

ik moet veel plassen ..geen pijn bij het plassen,
    links rechts steekjes soms een kleine steek links/rechts onder.(ook net onder de ribben ) en zeurend gevoel linskonder blijft
    mn maag doet ook lekker mee. ( gistere 10 minuten na het eten plots hevige steken rechts in mn zij + tegelijkertijd hevige en pijnlijke-uitstralingen in mn onderrug , dit bleef de hele avond, daarvoor had ik nergens last van ) ( dit heb ik sinds gister )
    opgeblazen gevoel? als of je contenu net gegeten heb, ken het niet anders uitleggen.
    wat zijn die krampjes of steekjes in mijn hele buik e.d?
    ik vraag me af of je zwanger kan zijn terwijl je net je menstruatie heb gehad
    ik heb totaal niet het gevoel van pijnlijke borsten, wel zit er bij beide 2 donkere kringen om mn tepels en in het midden is het gewoon roze :(

weird maar waar of ik hou mezelf voor de gek?

oja ik heb ook soms een kriebel/jeuk op mijn buik of soms overal rondom mn borsten of buik dat het spontaan prikt/jeukt :D echt vervelend!

xxx

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ps: ik heb net gegeten, het gevoel dat ik echt naar de wc moet om te p***** ( sorry ) maar het wil niet ? :x

ik vind het maar vaag, vol gevoel,,rommelig en niet naar de wc kenne en maar het gevoel dat je toch moet..

3. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

21 aug 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    Ik denk dat je gewoon last van je darmen hebt.
    ik heb hier ook vaak last van ...
    buikpijn en veel plassen..

Als je het niet vertrouwd of als t niet over gaat zou ik gewoon even langs de HA gaan.

Sterkte meid !

xx maris

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    mja mischien heb je gelijk, maar het is niet alleen mn darmen dan, ook mijn rugpijn blijft, en niet zown klein beetje ook, steeds onverw8 jeuk op mn borst of buik, als ik buk voel ik ook links onder in mn buik wat ik dus al eerder vertelde.
    en wat zijn die donkere kringen dan rondom mn tepels wat is dat, heb ik nog nooit eerder gehad !?
    ik hou het idd ff in de gaten ,blijft de klachten of word het erger dan zal ik idd ff naar de HA moeten gaan. ik vind het wel vreemd.

5. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik had dat ook, er kwam zelfs vocht uit mijn tepels maar toch vandaag duivels...hoop natuurlijk dat het bij jou anders is...

6. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Nikitje..

Je kan idd denken dat je ongesteld bent geweest en toch zwanger zijn.

Ik zou niet meteen naar de huisarts gaan
    Ik zou gewoon even een test doen.

Als ie negatief is dan over 3 dagen nog 1 keer doen en als je dan nog steeds deze klachten blijft houden zou je es kan je altijd nog gaan.

Groetjes!

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    maar als je net zwanger ben dan moet je toch last van je borsten hebben,heb ik totaal niet? verder heb ik nu last van diaree sinds gistere klein beetje en vandaag gewoon weer, kramp weinig-diaree ( sorry dat ik het zo moet vertellen )
    mischien word ik wel gewoon ziek..en nis het verder niets :)
    vocht uit mn tepels heb ik ook niet.

hele buik is van slag!

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oke ehm, is er ook ergens gratis testjes te halen? :D:D nee ik ben niet gierig kan het gewoon even niet missen. ik wil voor mijn gevoel toch gaan testen. gewoon voor de zekerheid.

ik wil net 5 min geleden even wat drinken pakken,loop naar de keuken, en voel uit het niets aan beide kanten ( nog nie eerder opgemerkt ) SPIERPIJN ? half-lies-half binnekant van je benen.
    dus niet bij je bekken maar de onderkant van je lies + been

ik werk voor de thuuiszorg, vanmorge 3 uurtjes gewerkt, schoonmaken bij mensjes thuis, ik heb het daar echt niet opgelopen, niet verekt of wat dan ook, heb derest van de dag gewoon gezeten haha nou zeg HELP ik haal me van alles in mn hoofdje :D

9. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    waarom moet dat?
    er zijn zat vrouwen die nergens last van hebben.

Afwachten dus of testen.. ikzelf denk niet dat je zwanger bent maar je weet het nooit zeker.

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    okey,dus de symptonen zijn niet altijd gelijk bij een vrouw. nouja geen pijn in je borsten is niet verkeerd :)
    kzie het wel, wacht het gewoon af, mijn temo vanmorge was vrij normaal 36 gaf ie aan :) ik onderneem niks, vandaag lekker vrij, dus kan vandaag even relaxed aan doen.

hoe ziet het eruit? is dit beetje normaal? :)

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ennn,nog steeds heb ik de ze klachten ....

Deel Deze Pagina