Weet iemand wat het salaris is als kamermeisje bij van der valk

Discussion in 'De lounge' started by Jarina, Apr 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Hallo dames,

Ik heb komende maandag een sollicitatiegesprek bij van der valk. Ik ben al zo goed als aangenomen moet alleen maandag mijn id enzo laten kopieren. Weet toevallig iemand of dit goed betaald werk is?

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    heb je dat nieteens gevraagd dan?

3. EnBee

EnBee Fanatiek lid

Aug 20, 2009
    1,147
    9
    38
    Ze heeft nog geen gesprek gehad, dus ook nog geen mogelijkheid om te vragen, lijkt mij...

ts. sorry, maar ik kan je niet verder helpen.

4. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Minimumloon lijkt me, en dat kan je opzoeken op internet.

5. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    minimumloon die bij je leeftijd past, ik heb er gewerkt toen ikkkkkkkk mmmm jeetje van 18de tot mijn 21ste verdiende in het begin 7,80 geloof ik maar dat is heel lang geleden hahahh ben nu 33 jaartjes

6. marleentje231

marleentje231 Actief lid

Jun 4, 2008
    290
    1
    18
    Hoi
    Ik heb vroeger als kamermeisje gewerkt bij van der valk in vianen.
    Toen we nog in dienst waren bij van der valk was het opzich wel lekker werken, maar toen zijn we overgenomen door jaqet en de groot en dat was 3 x niks. Je word dan per kamer betaald. Dus 4 kamers in uur het is heel hard werken.
    Ik ben er mee gestopt.. En het verdiende niet echt goed
    Bij welke van der valk ga jij werken?

groetjes marleen

7. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

Nov 19, 2009
    1,007
    0
    0
    Huismama.
    Ik werkte bij Van der Valk in Emmeloord, maar verdiende niet veel, vond ik.
    Je kreeg per kamer betaalt en je moest 1 kamer in 20 minuten doen. Je heb natuurlijk ook hele vieze kamers en die krijg je niet in 20 minuten schoon.

Weet niet meer wat ik er voor kreeg, maar veel was het niet.
    Heb het trouwens ook niet lang gedaan. Kreeg fikse ruzie met de leidster.

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

Jan 10, 2010
    1,985
    0
    0
    ligt eraan hoe druk het is en hoe hun beleid is natuurlijk, ik ben daar begonnen op mn 17e (?) en verdiende rond de 350 eu per maand, ben eer gebleven tot mn 20e ongeveer, khad een leuke groep collega's :D

Plus daarbij dat er vaak vaste gasten kwamen waar ik de kamer dan altijd van deed en altijd wel geld in mn handen kreeg gedrukt;).

9. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Nou, als je in de bediening werkt is het minimumloon en fooien zelf houden.. maar kamermeisje weet ik niet.

Zal ook niet veel zijn ben ik bang.. het is en blijft horeca.

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik weet niet hoe het bij van der Valk is, maar ik ben ook een tijdje kamermeisje geweest en ik vond het echt klotewerk. Het was nogal een chique hotel en de meeste gasten waren deftige zakenmensen die van mijlenver op je neerkeken, en dan had je ook nog de viezeriken die het wel spannend vonden, zo'n jong meisje in een kamermeisjespakje die hun kamer aan het schoonmaken was terwijl zij op bed naar je lagen te kijekn. Nee echt, daar voelde ik me te goed voor. En het betaalde ook nog eens heel slecht. Maar misschien was dat alleen maar daar hoor. ;)

11. Jarina

Jarina Actief lid

Apr 19, 2010
    320
    0
    0
    Limburg
    Bedankt voor jullie reacties.. Ik ga bij van der valk in Urmond/Stein. Het is maar voor 10 uurtjes in de week, maar beter iets dan niets. Ik heb wel ervaring in de huishoudelijke hulp maar dat was in een bejaarden tehuis en dat is toch heel erg anders.

12. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland

ik heb bij de gene in breukelen gewerkt maar dat was nog voor de overnamen en dat verdiende goed vond ik vooral in die periode, was wel zwaar moet ik eerlijk zeggen maar na een tijdje ging het wennen en kon ik zo 8 a 10 kamers doen,,

maar per kamers betaald worden wat erg zeg dat is slaven werk

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    o ja reken maar niet op fooien,meeste gaste van van der valk nemen dat niet zo nou,, vooral amerikanen en Engelse kunnen echt onbeschofte lui zijn en de chinezen echt vriezers.. wij hebben wel eens allemaal sm materiaal gevonden in een kast en twee zelf moorden gehad ik had geluk ik zat niet op die afdeling .. wel een keer een kamer gehad dat onder de lippenstift zat had er een uur over gedaan.

ik had wel hele leuk collega's heel gezellig :)

Share This Page