Welke van de 3 is een aanrader voor een weekendje weg samen met mijn man Iemand tips wat betreft je daar in de omgeving kan doen,goede restaurants,welness
Brugge vind ik zelf het leukst, veel restaurants, musea, heel sfeervol, bootje varen door de grachten, koetsje rijden etc. Valkenburg heeft natuurlijk de Thermen, maar deze vind ik niet heel bijzonder...Maastricht denk ik meer aan shoppen dan aan romantiek.
Brugge vond ik echt fantastisch. Mooie oude gebouwen, het leek wel een sprookje. Een wandeling door kleine zijstraatjes in het centrum bood veel verrassingen. Het chocolademuseum viel tegen. Winkelen was daar erg leuk. Er zat een sauna in de buurt (dat weten ze bij het vvv wel of google even) dat was de leukste en de grootste die ik ooit heb gezien. Oh en niet te vergeten een belgisch jachtschoteltje te eten, mmm wat was dat lekker! P.s. ik ben meerdere keren in Valkenburg geweest en meerdere keren in Maastricht. Brugge vind ik echt het leukste. Voor mijn gevoel was ik ook echt even weg omdat het het 'buitenland'is hihi!
Ben in alle 3 weleens een weekendje geweest. Ik vond Brugge het leukst, echt even een beetje buitenland gevoel. Valkenburg ook leuk maar meer een dagje, of je moet graag maar de therme 2000 gaan. Ik was toen zwanger en ben toen niet geweest helaas.. Maastricht ook leuk maar ook meer voor een dagje vond ik..
ik woon in maastricht en zou ook zeggen brugge! Op de tweede plaats maastricht en de derde valkenburg. Kom geregeld in valkenburg maar is voor een weekend echt te weinig te beleven. Thermae 2000 is leuk maar niks vergeleken bij de carolus thermen in aken. Dus als je toch in de buurt bent.. Vanaf maastricht ben je in 25 minuten in aken.
Echt, valkenburg, wat zou je daar nou moeten doen in dit seizoen. Het is wel een mooie omgeving, maar dan is het meer voor het voorjaar of de zomer. Brugge is echt heel mooi en je kunt er erg goed eten!
Brugge, net wat de andere zeggen. Je kan er heerlijk door het stadje wandelen. Er is een park en een oud gedeelte. Je hebt de rondvaartboot en de koetsjes. Veel leuke hotelletjes en restaurantjes. En ook kan je er winkelen. Alles in 1 dus en alles is lopend te doen. Wij hebben er echt een heel leuk weekend gehad.
Ben in alle 3 geweest. Brugge zelfs regelmatig woon er een half uurtje vandaan. Zelf zou ik dan ook niet een weekend er naar toe gaan haha. Maar de leukste van de 3 is echt Brugge.
Ik woon in de buurt van V en M. Valkenburg zou ik niet doen, Maastricht is leuk. Lekker eten, shoppen, fietsen, wandelen, thermen, etc. Brugge is denk ik wel het leukst. Lekker bonbonnetjes, biertjes, eten, door de stad wandelen, etc. Vanuit Maastricht ben je wel ook zo in Duitsland en de Ardennen. Valkenburg is leuk voor een avond, maar kan makkelijk vanuit M'tricht. Lekker uiteten in Valkenburg: Brazza Eten Maastricht: Witloof Bijzonder tafelen Cadier en Keer: de Pastory Overnachten in heerlijke B&B in Bemelen: De buitenplaats. Het ontbijt is echt subliem daar!! Aparte kamers en heel gastvrij.
Ik zie je vraagt nog naar wellness. Thermae 2000 is erg massaal en aan vernieuwing toe. Wel veel entertainment. In Aken ligt Carolus Thermen, deze heeft een heerlijk saunalandschap. Zeker aan te bevelen. Ze hebben nu een nieuwe sauna waar ze speculaas bakken in een oventje. Verder leuk aangekleed met vijvertje en een hut met vuurtje buiten. Veel keuze in sauna's, minstens 10. Ook veel opgietingen. Je kan bovendien je eigen drankje en tas mee naar binnen nemen. Bij nader inzien zou ik toch voor Maastricht en omgeving kiezen. Er zijn zoveel mogelijkheden. Als je meer tips nodig hebt, hoor ik het wel.