Voordelige goede plooibuggy voor vakantie gezocht

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Inez01, 9 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Binnenkort gaan we op vakantie en willen dan ter besparing van ruimte in de auto een goede, weinig plaats innemende buggy meenemen.

Ik zag wel wagens te koop staan voor rond de EUR 150/180 en meer, maar dat vind ik nogal een hele uitgave.

Normaal gesproken nemen we de bugaboo mee om te wandelen, maar ja.... dat is voor nu teveel plaats.

Zat zelf te denken aan zeker prijs beneden de EUR 100, maar ja... heb je dan ook wat fatsoenlijks?

2. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    ik denk dat de koelstra simba dan wel een mooie buggy is!!

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb de chicco liteway
    die kan helemaal plat, ik vind hem ideaal,

4. marissie

marissie Actief lid

14 jun 2007
    348
    1
    0
    Wij hebben een quinny die we normaal gebruiken en speciaal voor op vakantie hadden wij een buggy van het eigen merk van prenatal gekocht. We gingen met het vliegtuig en wilde ook een niet al te dure. Hij was 60 of 70 euro, weet het niet meer precies. Nu gebruiken wij hem sinds vorig jaar in de auto. Hij neemt niet zoveel ruimte in en we laten hem gewoon in de kofferbak liggen. Ideaal vind ik zelf. Hij kan trouwens wel helemaal plat liggen, was voor ons wel een vereiste.

5. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Als je de buggy weinig gaat gebruiken, zou ik er ééntje halen bij de Blokker. Mijn moeder heeft deze gekocht en hij doet het prima!

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij hadden eer toen een gekocht vna eigen merk van duimeland was 70 euro en zitten 6 standen op dus kan helemaal plat heerlijk voor op vak. ze was 1,5 toe nwe naar cran canaria gingen en heeft er veel in geslapen echt een superding en gebruiken hem nu nog ze is nu 3,5.

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Als je een goedkope wilt, zou je ook eens kunnen kijken bij de prenatal. Zij hebben buggy's van hun eigen merk die erg goed en goedkoop schijnen te zijn.

Deel Deze Pagina