sokjes voor mollige baby

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sila24, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hallo dames,

mijn zoontje is mollige baby en ik vind de sokjes altijd zo klein uitvallen , of ligt het aan mij ? ik had eerst van kruidvat bambino en ik heb vandaag van de hema gehaald voor babys van 6 tot 12 maanden staat erop maar ik had beter vanaf 12 maanden kunnen kopen geloof ik want het past maar net . Hebben jullie misschien een goeie tip waar ik voortaan de sokjes kan halen en zal ik ze voortaan maar groter kopen?

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik had ook eerst bambino, die zijn idd prima tot je bij 6 maanden komt... Nu ook sokjes van de Hema. Witte, gaan per 2, hebben anti slip nopjes (in de vorm van voetjes dacht ik) op de onderkant. Wij hebben ook vanaf 12 maanden gehaald, die 6-12 maanden pasten hier ook niet ;)

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    die maten op die sokken die klopte hier ook nooit... Bambino was hij al heel snel uit nog voordat hij een jaar was erg jammer want het waren de enige sokken die niet afzakten :( Hema niet veel later ook...

Nu ben ik blij dat hij gewoon de sokken aankan met een schoenmaat erop... die zitten altijd goed!

Ik zou niet meer kijken naar de leeftijd maar gewoon kijken of het hem wel of niet zou passen. x

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja die bambino sokjes leken best klein dus ik had die gewoon vanaf 12 maanden gehaald maar daar is die zo snel uitgegroeid. Dus ik dacht hema valt wel goed uit maar niet dus ik had paar pakken gekocht anders breng ik ze morgen gewoon terug haal ik wel een grotere maat voor .

5. misa

misa Niet meer actief

Herkenbaar! Ik had ook bambino tot een maand of 6. Bleven perfect aan! Daarna zaten ze steeds te strak. Ik koop nu ook altijd te grote sokken en nu zelfs knie kousen.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb gisteren sokjes bij de wibra gekocht, 2 voor 1 euro en er zit een sticker op "stretch" gewoon nog de babyafdeling. Die zitten heel goed bij mn dochter!

7. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Dat ligt absoluut niet aan jou! Mijn dochter is juist klein/fijn, en de enige sokjes die haar mooi pasten waren die van de Prénatal. Die sloten mooi aan en bleven goed zitten, helaas is ze er nu uit gegroeid. Alle andere sokjes die ik heb zijn of te groot of te klein, en zakken altijd af:p Ze zitten ook nooit goed, haha!! Op zich vind ik dat niet zo heel erg, maar nu met dit weer vind ik het wel vervelend dat die sokjes steeds uit gaan:(
    Ik heb zelf geen sokjes gekocht, heb alles gekregen, dus ik zou niet weten wat van welk merk is, ik weet alleen dat tot nu toe alles weer heel snel uit gaat.:p En het feit dat ze zelf graag met haar voetjes/sokjes speelt helpt ook niet echt mee, haha;)

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja mijn zoontje draagt meestal maillots alleen met het slapen gaan doe ik hem sokjes aan en jammer dat die afzakken idd of gewoon te strak zit om zijn enkels . Heb de hema sokjes terug gebracht hij heeft best veel sokjes in de kast eerst die maar gebruiken en daarna ga ik bij verschillende winkels paar kopen en zien of die wel goed zitten

Deel Deze Pagina