Weet iemand waar ik niet al te dure verkleedkleren kan kopen voor een jongetje van 3 jaar? Bij hema bijv zie ik alleen grote maten (vanaf 4 jaar)
Ik koop voor mijn dochter wel eens wat bij Kruidvat ofzo. Maar alleen van dat prinsessenspul.. Het hangt nu overal in de winkels. Misschien hebben ze ook wel bij wibra/zeeman/action ofzo?
Bij de feestwinkels zijn de kleren duur maar de accesoires niet. Wibra, action, big bazar, zeeman? ikk heb gister bij de hema gekeken voor mijn dochter van 3 j 4 mnd. daar past ze echt niet (lang) in hoor! Kijk vooral zelf goed naar de grootte en ga niet blindeling uit van de maat op het kaartje is dan ook mijn advies.
Was vandaag bij de action. De kinderkleding was vanaf maat 116, maar evt accessoires zouden misschien wel kunnen.. Paar weken na carnaval via MP vind ik een goede tip!
Nu ook al wel via marktplaats hoor . En anders even rond zoeken bij wibra zeeman enzo, mijn zoontje is ook net 3 maar die draagt al maat 116, en vorig jaar iets in maat 104/110 bij bart smit gehaald.