Ik ben nu 2 weken bezig en de eerste week 3 kg afgevallen maar deze week maar 0,5 kg afgevallen.. Is dit normaal? Ik moet nml heel veel kilo's😔 en toen ik 5 jaar geleden ging afvallen viel ik toch zeker 1 kg per week af maar dat was dan wel geen WW.. Hoeveel vallen jullie met WW af per week?
Ik viel met ww tussen de 0,3 en 1,5 kilo per week af, de eerste twee weken gaan inderdaad het snelste. Het hangt van zoveel dingen af, het weer, waar je in je cyclus zit, je kleding etc. Maar dat maakt in principe niet uit, als je maar aan je punten houdt kun je niet verkeerd gaan. Ik viel er uiteindelijk 25 kilo mee af.
eerste week verlies je alleen vocht. 0,5 kilo per week is heel normaal. veel meer is ook niet goed. je wilt neem ik aan vet verliezen en geen spiermassa. en helaas... de kilos zullen er ook niet in 1 week aan zijn gekomen dus nee die gaan er ook niet in 1 week weer af
Helemaal mee eens. Ik let er juist op dat ik niet teveel per week afval, omdat je daar uiteindelijk echt niet blij mee bent. Dus max. 0,5-1 kg per week.
Sowieso gaat gewichtsverlies vaak in sprongetjes. Ik heb een aantal weken gehad dat ik net 200gram afviel, om gevolgd te worden door 3 weken waar ik opeens meer dan een kilo afviel per week. Verder sluit ik me bij Islah en Tina aan.
Hoe langzamer men afvalt, hoe blijvender het is! Een halve kilo per week is helemaal prima, je wil inderdaad vet kwijtraken en geen spiermassa. De eerste weken val je harder af door vochtverlies. En hoe zwaarder je weegt, hoe meer kg per week je meestal afvalt (hele zware mannen krijgen er bijvoorbeeld een stuk makkelijker 1 kilo af dan een vrouw die al bijna bij streefgewicht is). Snel afvallen/crashen betekent vaak ook weer snel aankomen en jojo-en. Uiteindelijk zul je ook blijvend je eetpatroon en leefstijl moeten aanpassen, anders komt het er ook weer terug aan. En dan is langzamer alleen maar beter. Dus ga zo door, veel succes en doorzettingsvermogen gewenst!
Hier nu 3 weken bezig en in totaal pas 1,3 kg kwijt. Dat motiveerd niet heel erg maar goed ik zet door. De gedachte dat ik n9g 10 kilo moet stemmen me niet heel vrolijk