Voordeur per ongeluk open laten staan

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouwenmantel82, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Vanmiddag ben ik anderhalf uur weggeweest met de kleine. Toen ik thuis kwam, zag ik dat de voordeur open stond op een kiertje.
    Vreselijk geschrokken. Tas met paspoort en rijbewijs, stond nog naast de deur. Dhl had mijn pakje afgeleverd en in de deur opening gezet. Alle dure spullen (i-pad, laptop, digitale camera van manlief plus toebehoren en groot geld bedrag in de keukenla van verkoop boot) lagen er nog. Zelfs mijn kat, die huisarrest heeft ivm het opeten van een mus, was nog binnen.

Super geluk gehad, maar ik durf het mijn man niet te vertellen. Aangezien ik nooit mijn mond kan houden, vertel ik het hem hoogswaarschijnelijk wel.

Hebben jullie ook weleens van die geluk-bij-een-ongeluk dingetjes?

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wat schrikken! En wat een geluk indd!
    Ik kan me niet herrineren dat wij dat ooit eens gehad hebben.

Mijn moeder wel, die heeft eens vergeten de achterdeur dicht te doen terwijl ze naar de winkel ging.

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Tijdens mijn zwangerschap heb ik regelmatig de sleutel op de voordeur laten zitten (aan de buitenkant!) terwijl ik een paar uur weg was... Wonder boven wonder zat ie er elke keer nog steeds op bij thuiskomst.

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    wij hebben een jaartje geleden gewoon een nacht geslapen met de voordeur open!!!
    Ook zo`n slimme actie..
    Die kat van jouw houdt zich trouwens netjes aan de afspraak;)

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik heb een keer mij autosleutel in mijn autodeur laten zitten. Een van de buren kwam het me vertellen *schaam*.
    En ik heb een keer de sleutel in de buitenkant van de deur gelaten. Toen had ook 1 van de buren hem eruit gehaald voor me.

6. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Haha, wat een geluk heb je gehad!!
    Ja, heb het ook wel eens gehad. Heb mijn telefoon en portemonnee ooit eens open en bloot in de cabrio van mijn moeder laten liggen. Mooi weer, dakje was open, geparkeerd bij een druk winkelcentrum ;)
    Ik ben wel vaker zo dom om zaken per ongeluk zichtbaar in de auto te laten.. Maar wij hebben zelf geen cabrio, dus het kwam niet in me op dat het extra gevaarlijk kon zijn om dingen te laten liggen. En dakjes moeten dichtdoen na het rijden is een luxe die ik normaal dus niet heb haha ;)
    Mijn pinpas had ik op zak, dus mijn portemonnee miste ik niet. Op mijn gemakje een uur weggeweest, maar er was gelukkig niets gepikt! Fieuw....

7. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat zul jij geschrokken zijn! Fijn dat het goed afgelopen is. Moest wel erg lachen om het verhaal van je kat en het huisarrest:D Hij zal vast niet in de gaten hebben gehad dat de deur openstond maar toch zie ik hem al helemaal voor me, bij de voordeur, twijfelend om vervolgens te besluiten toch maar weer terug te gaan, ´bang´ dat het vrouwtje anders boos wordt..hoe schattig:D

8. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier ook 1 keer een gevaarlijke actie. Ik had s'ochtends was gestreken en was toen rond 10.00 naar me moeder gegaan, lekker op visite, bij thuiskomst om 18.00 zag ik dat de strijkijzer nog aan stond en in die ijzeren strijkijzer ding (weet de naam niet :p) stond :$ ik was echt geschrokken, godzijdank is er niets gebeurt zeg :) gelukkig vergeet ik verder nooit wat :)

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Wat moet jij geschrokken zijn.

maar moest wel lachen dat je kat huisarest heeft hahaha werkt het ?

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb ik ook wel eens gehad gelukkig een hele grote rottweiler in de woonkamer dus binnen komen doen ze niet.

Mijn man heeft een keer zijn sleutelbos in de deur van de berging laten zitten, niet zo heel erg zou je zeggen maar we woonde midden in de binnen stad! Er zaten heel veel sleutels aan, 7 verschillende horeca panden, eigen huis, 3 auto's en nog wel meer. Ik moest de volgende ochtend (zondag) om 6 uur beginnen.
    Ow wat ben ik boos geweest.

Ach we doen het niet expres maar idd btje dom is het wel, gelukkig hebben we nog geluk:D

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb met oud&nieuw per ongeluk de strijkijzer aan laten staan en die heeft toen van vrijdagmiddag tot maandagmorgen aangestaan :( En wij waren ook nog eens weg met oud&nieuw.... Manlief kwam er maandag achter toen hij op zolder kwam en ik had vrijdagmiddag voor t laatst gestreken. Nog stommer is dat ik zaterdag nog wat gevouwen had op de strijkplank, waar dus de strijkijzer gewoon op stond...Niets gemerkt! (zal nog wel aan de hormonen gelegen hebben :p ) Maar ben dus superblij dat er niets is gebeurd!!!!

12. Vrouwenmantel82

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Bij den bosch
    De kat stond bij de deur toen ik wegging en ik stond de klungelen met deur, buggy en ongeduldige 16 maanden oud zoontje, zodat de kat de voordeur niet uitglipte. Waarschijnelijk niet goed dichtgetrokken.

Ik vermoed dat ze wel een poging gewaagd heeft, maar terug is gekomen, omdat tijd was voor haar middagslaapje.

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nou daar komt ie: Wij zijn een keer op vakantie gegaan en eenmaal daar aangekomen belde de buurvrouw dat onze voordeur open stond...:):):) *SCHAAM*!!!!!!!!

Ik was zo druk met van alles ben het echt vergeten, ontzettend dom natuurlijk! Gelukkig is het al heeeeeel lang geleden ! :D:D

14. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb een keer de hele nacht de sleutels in de deur laten zitten aan de buitenkant. Kwam er de volgende morgen pas achter, maar gelukkig niets gebeurd.
    Ik vertel domme acties van mezelf maar wel aan mijn man, want ik kan toch mijn mond niet houden.

15. Within

Within Niet meer actief

Oh wat zal jij geschrokken zijn! Gelukkig niks gebeurd!

Heb wel eens de autodeur open gelaten, en het strijkijzer is bij mij niet langer dan een paar uur "vergeten"

Vind ik erg knap van mezelf, ik ben een enorme chaoot af en toe en zeer vergeetachtig :p

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou je bent niet de enige! Ik ben ooit gaan werken vroeg in de ochtend en manlief was al weg. Toen ik thuis kwam stond de deur open en de sleutel zat nog op de buitenkant van de deur ;). Die deur heeft toen dus de hele dag opengestaan....errug slim :)

Verder wel eens tijdens een wintersport de verwarming thuis aan laten staan, zo zonde van de energie ;)

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Wij hebben ook eenker de deur open gelaten toen we weg gingen, maar dan ook wagenwijd... Een hele middag of dag weg geweest en toen we thuis kwamen stond de deur dus helemaal open. Gelukkig was er niks weg en waarschijnlijk niemand binnen geweest.

Ook een keer de sleutels in de deur laten zitten, belde er iemand aan om te vertellen dat onze sleutels nog in de deur zaten *bloos*

18. Vrouwenmantel82

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Bij den bosch
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben al iets over de schrik heen.

En uit jullie reacties merk ik dat ik niet de enige ben. Ik denk dat ik de zwangerschapshormonen maar de schuld geef.

19. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hier ook al een keer gebeurd, manlief kwam 's avonds laat de slaapkamer op "Je sleutels zaten nog in de voordeur" Ohwkee.. :$
    Daarna nooit meer gebeurd haha! Wel een keer de deur dichtgetrokken en geen sleutels bij me :D, daar sta je dan, met je superdeluxe beveiligde voordeur, buiten in de regen, met je hond haha!

Een kat met huisarrest, haha hoe grappig :D..!

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Gebeurd hier helaas ook nog wel eens dat er nog een sleutel in de voordeur of schuurdeur of autodeur hangt.. gelukkig hebben we lieve buren die even aanbellen ;)
    Hier overigens 2 keer in een week tijd naar buiten gegaan met de sleutel nog in het sleutelgat aan de binnenkant en de achterdeur op de knippen..
    Was een duur grapje en de slotenmaker was vast erg blij met ons haha..

Oh en 1 keer zoiets stoms!
    Wij hadden op de voordeur van die knippen die je kan draaien zodat er een pin uitkomt die in de deurpost gaat..
    Mijn man moest werken dus wilde de deur uit gaan..
    draait de bovenste knip om en POINK pin afgebroken.. toen kon de deur niet meer open!
    Midden in de nacht dus de slotenmaker gebeld..
    komt ie aan, best een forse man, ja dat moet ik via de binnenkant doen.. ohjee nou we hebben geen poort aan de achterkant (nu wel gelukkig) dus dat word via het hele krappe keuken raam naar binnen klauteren.. nou ik lag in een deuk want die man heeft 2 keer vast gezeten met zn buik :D
    Slot was daarna in een piep open! en wij konden flink wat afrekenen omdat het nacht was haha..

Deel Deze Pagina