Voordeur per ongeluk open laten staan

Discussie in 'De lounge' gestart door Vrouwenmantel82, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Gisteren mijn sleutel in de voordeur laten hangen aan de buitenkant toen ik weg ging... heeft er ookzo'n uurtje gehongen. gelukkig ook niks gebeurt ;)

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ja hier ook!
    Gelukkig kwam ik er al snel achter, duurde nooit langer dan een kwartier.

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Dat heb ik ook eens gehad, toen ik nog in een slechte buurt woonde.

Alleen hing ook de autosleutel aan die sleutelbos in de voordeur, en de auto stond gewoon voor het huis.

Hadden ze zo mee weg kunnen rijden..!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    weet je het wel zeker?
    Ik heb het wel eens gehad dat ik via achter weg was gegaan en terugkom en de voordeur openstond.. bleek dus dat er inbrekers aan het scouten waren waar ze makkelijk binnen konden komen... Dat ze niks mee hebben genomen toen op dat moment mag een wonder heten.
    Maar we hebben wel meteen het slot veranderd.

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier ook.

paar keer van de zomer met de achterdeur wagenwijd open geslapen. zelfs een keer een hele ochtend weggeweest, met de voordeur open, maar dan ook echt wagenwijd open.

gelukkig iedere keer niets gebeurd, ook niet toen de voordeursleutels gewoon snacht in de deur zat.

groet

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oww zo vaak met de sleutel op de deur geslapen. Zelfs een keertje vergeten deur dicht te doen en zo geslapen. En een keer hebben we het raam open vergeten toen we binnenkwamen was de kat va de buren binnengekomen maar verder niks gejat ofzo

7. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Ik heb een keer mijn handtas met alles er in (telefoon, creditcard, portemonnee etc) in mijn fietstas laten zitten. En mijn fiets stond buiten tegen een lantaarnpaal, dus iedereen had erbij gekund....
    Ik was zo blij toen ik 's ochtends mijn tas weer vond en helemaal dat alles er nog in zat!

8. Maia

Maia Niet meer actief

mijn man heeft een keer de voordeur open laten staan en is zo naar bed gegaan. Ik sliep al dus ik merkte het pas de volgende ochtend. Was ook even een flink oeps momentje en gelukkig niets gebeurd, maar ja.

9. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Volgens mijn man zouden we dan inbraak sporen hebben moeten vinden, dus gewoon een stomme actie van mij.

We hebben van die super veilige deurkozijnen. Helpen natuurlijk alleen als je ze ook daadwerkelijk op slot doet:cool:

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahaahah ja dat is waar. Gelukkig maar.

Overigens hier ook wel eens mazzel gehad met sleutels in de deur...
    Had een leenauto van de garage( opel astra uit 2009 (was begin 2011) en die sleutel zat aan die bos. De hele nacht heeft de sleutel in de deur gehangen.
    Iemand had zo een harstikke nieuwe luxe auto mee kunnen nemen...Echt als ik er nu nog aan denk...

11. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    pff gelukkig maar. Ik ben wel een keer het strijkijzer vergeten, ik zet hem nu voortaan altijd rechtop

12. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Veel strijkijzers die aan blijven staan. Dat is echt wel eng idee. Hopelijk dat het goed is afgelopen.

13. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Hier een keer de sleutel op de voordeur laten zitten, gingen lekker op de fiets weg, denk ook ong een uurtje weggeweest. Waren bij fam op bezoek en die zijn met de auto meegereden, hing gelukkig nog op de deur.
    Een paar keer de achterdeur niet afgesloten terwijl ik aan de wandel was. Wel de poort op slot.
    Heb ook eens de auto dicht gegooid met de sleutel er nog in, schiet ook zo lekker op.

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Schrikken is dat hé? snap helemaal hoe je je voelde.

Hier ook gebeurd. Wij waren gewoon de hele avond weg wij wonen in Limburg en waren helemaal in Zwijndrecht.

Ik schrok me wild toen we terug kwamen. Is een wonder dat er niks gebeurd is en of gestolen is ofzo omdat er toen pas wel was ingebroken schuin tegen ons brrr!!

15. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ja hoor, van de week nog. Zat mijn huissleutels nog in de schuttingdeur toen ik smorgen beneden kwam.

We hebben vanuit de achterkamer een deur naar buiten en met mooi weer staat die open. Maar in de avond doen we wel dicht, maar vergeten weleens op slot te doen.

Laatst nog de achter deur open laten staan toen we weg gingen

of de voordeur achter ons dicht trekken en dan geen sleutels meenemen...Komen we achter na dat we hebben geshopt en we met alle boodschappen in de regen bij de deurt staan. Dus maar iemand gebeld die gelukkig een reserve sleutel van ons heeft. Sindsdien heb ik een sleutel in de auto verstopt...

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    - Oh ja en een paar keer ook vergeten sleutel van de voordeur af te halen. Er is toen 3x gebeld. Ik denk nu moet me dat niet meer gebeuren.. tot nu toe nooit meer gebeurd *even afkloppen*

- Auto deur open laten staan heb geen automatische deur slot knop die moet je nog met de hand sluiten.

- Toen ik een jaar of 14/15 was vergeten tosti apparaat uit te zetten. Mijn zus heeft me goed op mijn kop gegeven toen ze toevallig was moest ophalen thuis en ik ervandoor was hihi ze had helemaal gelijk voor hetzelfde geldt gebeurd er wat..

17. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Wij hebben in onze huwelijksnacht de auto met de kofferbakklep wagenwijd open laten staan. Stond zelfs een krat bier achter in de auto.. Maar iedereen heeft alles gelukkig laten staan. De buurman belde s middags aan dat hij de klep die ochtend toen hij naar zijn werk ging maar dicht heeft gedaan.. Haha...Tja het was erg laat geworden en we waren erg moe!

18. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stond hier een keer midden in het dorp, net naar de markt geweest. Alles in de auto geladen, inclusief handtas met autosleutels. Stond ik nog even met mijn dochtertje (destijds 1 jaar) naar de eendjes te kijken....hoorde ik opeens klikklik...auto op slot. Geen mobiel, die lag in de auto. Bij iemand aangebeld of ik even mocht bellen. Mijn man gebeld maar die zat aan de andere kant van het land. Moest toen naar huis lopen met mijn dochter, waar mijn moeder inmiddels was aangekomen om mijn deur open te maken (want mijn huissleutels lagen dus ook in de auto. Had gelukkig een reserveautosleutel thuis, kon ik weer terug op de fiets om mijn auto op te halen, fiets in de auto en terug naar huis. Een heel avontuur, was wel blij dat ik mijn dochter niet in de auto had opgesloten. Heb later nog wel even een potje gejankt van alle spanning. Maar nooit leg ik meer mijn sleutels in de auto voordat ik er zelf inzit!

19. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Vannacht de huissleutel in de deur laten zitten. Schrok ook wel even, we waren dan wel thuis maar je weet maar nooit wie er dan zo even binnen komt.

20. Oei! Veel mensen vergeten het denk ik wel eens. Hier eens de sleutels in de schuur laten zitten, aan de achterkant. Aan die bos zaten ook de sleutels van het huis! Oeps! Gelukkig zaten ze er nog gewoon in. Verder wel eens mijn fietssleutel in de fiets laten zitten, is godzijdank niet eens meegenomen! Toch wel redelijk geluk gehad.

Deel Deze Pagina