Precies hetzelfde is mij ook overkomen alleen waren we wel langer weg dan 1,5 uur. We hebben echt geluk gehad want in deze buurt worden dingen weggehaald waar je bij staat.. pfieuw!
Hier al ontzettend vaak iets vergeten Oa Sleutel in voordeur de hele nacht al meerdere keren. Strijkijzer aan laten staan bij mijn ouders thuis en toen ik aan het winkelen was pas achter gekomen. Frituurpan aan laten staan bij mijn ouders thuis toen ik daar nog woonde. En vast nog wel veel meer.. Kijk nu vaak tig duidend keer dingen na en dat is behoorlijk irritant maar wel veiliger
Hier gebeurt het regelmatig. Sleutels in de voordeur laten zitten, met de auto sleutels er aan. Deur open laten staan, portemonnee in de auto met dure zonnebril. Auto staat hier NOOIT op slot. Ach jah, woon in een deurp waar nooit iets gebeurt.
Ik heb ook een keer de deur open laten staan... Schrok me rot. Ik ging al telefonerend met mijn vriend naar binnen, omdat ik bang was dat er misschien iemand ingebroken had.... ( ik woon in een zijvleugel van een oud-ziekenhuis, appartement, een hoog ). Ook heb ik meerdere malen de deur achter me dichtgetrokken terwijl de sleutel aan de buitenkant in de deur zat... Werd er keurig aangebeld door de schoonmaker van ons pand... Schaamde me rot!
Eng hoor! Ik zou toch voortaan even checken! Ze breken zo je huis in, en zeker als ze weten dat er wat te halen valt. Heb in 2010 zelf een inbraak gehad terwijl wij lagen te slapen maar dat is echt eng... Gelukkig is er niets gebeurd! Enne, je kat huisarrest voor het opeten van een mus? Hahaha!!! Zou het werken? Het is katteninstinct! XD
hahaha, jaah wij zijn pas op een zondagmiddag weggegaan, toen we thuiskwamen bleek ook de voordeur nog wagenwijd open te staan, lag een verlengsnoer naar de frituurpan in de schuur! alles lag er nog