Hallo allemaal, Weet iemand hoe het komt dat iemand niet zwanger wordt terwijl er lichamelijk niks aan de hand is? Hoeveel van deze vrouwen wordt toch ooit zwanger? groetjes Rhodé
Rhode, als iemand daar het antwoord op kon geven, dan waren een heleboel mensen blij! Het is een blijft een hele moelijke puzzel. Ik weet wel dat een bevriend stel van ons, helemaal uitbehandeld (ivf en al), geen aanwijsbare reden waarom het niet lukte, nu na zes jaar zonder medisch ingrijpen een klein hummeltje hebben!
Ik denk dat iedereen hier heel graag een antwoord op zou willen hebben, maar ik vraag me af of er een antwoord is.
Volgens mij dus niet! Als je het wel vind, houd ik me van harte aanbevolen! Groetjes en SUCCES! Marjo
vorige week stond een heel stuk in de vriendin over een vrouw die gewoon vruchtbaar is en haar man ook maar geen kinderen (kunnen) krijgen. ze had ook een boek geschreven over ongewenst kinderloos , was best wel een aangrijpend verhaal vond ik.
Ja het valt gewoon niet te snappen! De een hoeft er maar naar te kijken en bij de ander lukt het maar niet! En dan nog zoveel abortussen! Ze moesten eens weten hoe groot ut wonder is wat hun is overkomen! GRoetjes Marjo
Hoi Rhode, Zo te zien ben je nog niet overdreven lang bezig, ik ook niet hoor maar heb een erg lange cyclus. Ben bij de huisarts geweest en die wil me pas bekijken als we een jaar verder zijn. Ik ben 31, ik weet niet hoe oud jij bent. Maar ik denk dat je je niet zo druk moet maken en dan lukt het misschien zomaar ineens! gr. Sophia
Ja je schrikt van het aantal abortussen per dag! Kan ik ook niet begrijpen Ik ken ook een stel dat al 5 jaar bezig is. ze zijn nu doorgestuurd naar de Sexuoloog. Schijnt iets bij haar in de hersenen niet goed te communiceren met ?. Lichamelijk is er ook niks aan de hand. gr. Rhodé
'k Heb al 2 kids en elke keer zwanger geraakt zonder lang wachten. Nu zijn we vr ons derde kleintje al 20 maanden ah wachten terwijl er lichamelijk ook nts aan de hand is... de natuur zit vreemd in elkaar...
Het is allemaal heel erg moeilijk te begrijpen, de natuur gaat gewoon zijn gang (of doet dat juist niet.....) Wij hebben er anderhalf jaar over gedaan en zijn uiteindelijk spontaan zwanger geworden, toen bleek het nog een tweeling ook! Dus blijf hoop houden en houdt vooral plezier in jullie leven zoals die nu is! Probeer er ontspannen mee om te gaan, klus wanneer jullie zin hebben en klus niet als jullie hoofd er niet naar staat. Dan zul je zien dat het vanzelf komt, ookal duurt het lang! Succes! Marian
[/quote] Hoi Rhode, Zo te zien ben je nog niet overdreven lang bezig gr. Sophia[/quote] Wij zijn in april 2 jaar bezig. Maar aangezien ik altijd erg lange cyclussen had heb ik nog niet veel kans gehad zwanger te raken. Heb sinds een maand of 3 een normale cyclus dankzij een pilletje voor mn te traag werkende schiltklier. Ben ook al helemaal binnenstebuiten gekeerd maar er is verder niks aan de hand. gr. Rhodé
Hoi Rhode, Zo te zien ben je nog niet overdreven lang bezig gr. Sophia[/quote] Wij zijn in april 2 jaar bezig. Maar aangezien ik altijd erg lange cyclussen had heb ik nog niet veel kans gehad zwanger te raken. Heb sinds een maand of 3 een normale cyclus dankzij een pilletje voor mn te traag werkende schiltklier. Ben ook al helemaal binnenstebuiten gekeerd maar er is verder niks aan de hand. gr. Rhodé[/quote] OOOOOh Sorryyyyy, er stonden inderdaad maar een par cyclussen! Dan wens ik je veel sterkte en hoop ik dat het wondertje snel mag gebeuren! gr. Sophia
Wij zijn in april 2 jaar bezig. Maar aangezien ik altijd erg lange cyclussen had heb ik nog niet veel kans gehad zwanger te raken. Heb sinds een maand of 3 een normale cyclus dankzij een pilletje voor mn te traag werkende schiltklier. Ben ook al helemaal binnenstebuiten gekeerd maar er is verder niks aan de hand. gr. Rhodé[/quote] OOOOOh Sorryyyyy, er stonden inderdaad maar een par cyclussen! Dan wens ik je veel sterkte en hoop ik dat het wondertje snel mag gebeuren! gr. Sophia[/quote] Geeft niet, ben trouwens 26.
[/quote] Geeft niet, ben trouwens 26.[/quote] Mijn ha zij dat zolang ik nog geen 34 ben me geen zorgen hoef te maken maar met jouw leeftjid al bijna 2 jaar zou ik me ook zorgen gaan maken, succes
Geeft niet, ben trouwens 26.[/quote] Mijn ha zij dat zolang ik nog geen 34 ben me geen zorgen hoef te maken maar met jouw leeftjid al bijna 2 jaar zou ik me ook zorgen gaan maken, succes[/quote] ja k begin me nu inderdaad zorgen te maken. Het eerste jaar dacht ik : t komt vanzelf misschien wel een keer. Toen wist ik ook nooit wanneer k mn eisprong had. Nu weet ik dat wel en ben ik er veel meer mee bezig. Voor mn gevoel ben k pas een maand of 3 alles een beetje in de gaten aan t houden.(eisprong en zo). Dus wie weet... Hoe lang ben jij bezig? gr. Rhodé
Mijn ha zij dat zolang ik nog geen 34 ben me geen zorgen hoef te maken maar met jouw leeftjid al bijna 2 jaar zou ik me ook zorgen gaan maken, succes[/quote] ja k begin me nu inderdaad zorgen te maken. Het eerste jaar dacht ik : t komt vanzelf misschien wel een keer. Toen wist ik ook nooit wanneer k mn eisprong had. Nu weet ik dat wel en ben ik er veel meer mee bezig. Voor mn gevoel ben k pas een maand of 3 alles een beetje in de gaten aan t houden.(eisprong en zo). Dus wie weet... Hoe lang ben jij bezig? gr. Rhodé[/quote] Wij zijn in juni gestopt, maar nu eigenlijk pas de 3e keer dat we weer klussen, ben nu aan het tempen, misschien heb ik dan meer zicht erop! BEn overigens met wat homeopatische dingen bezig, wie weet!