Nou meiden, ik heb goed nieuws en ik heb slecht nieuws. Ik heb vanochtend weer getest en het 2e streepje is iets duidelijker dan 2 dagen geleden. Het slechte nieuws is dat vanochtend mijn temp een halve graad is gezakt, dus mijn ongi is waarschijnlijk onderweg.
nou idd.. je temp zakt wel drastisch.. maar zwnager ben je zeker...pff.. meid ik ga duimen dat t goed zit..
wauw die is duidelijk.....mmm ja je temp ik heb die nooit bijgehouden dus ik zou dit nooit weten eigenlijk...
Mirtjuh, hopen dat het toch goed gaat! Niet teveel focussen op die temp hoor, zegt ook niet alles! Ik duim voor je!
oh ik lees net dat je temp gezakt is... Ik heb me nooit met temperaturen bezig gehouden, dus ik weet niet wat ik ervan moet zeggen. Op zich is het positief dat t lijntje al wat donkerder wordt..
Mirtjuh, Ik snap je onzekerheid wat betreft je temperatuur... Ik heb zelf ook altijd getempt. maar zie hier mijn temp.kaartje van de maand waarin ik zwanger bleek te zijn: Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten Welliswaar is mijn temp... iets voor mijn NOD naar beneden gegaan maar toch. Ik was er heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden omdat de temp. zo daalde en iedereen op het forum zei mij ook dat m'n ongi eraan kwam... Toen ik 2 dagen na mijn NOD nog niet ongi was en mijn temp weer iets gestegen was teste ik dik positief!!! Misschien ben jij nog een beetje aan de vroege kant... Hoe gewoon nog even je temp. in de gaten. Hij zal vast wel weer gaan stijgen. Het 2de streepje van je laatste is ook niet voor niets donkerder! Als ik dus 1 ding geleerd heb dan is het wel dat de temp. soms helemaal niets zegt!!!
het hoeft geen slecht teken te zijn als je temo ff zakt, dat hebben heeel veel vrouwenwel eens.. als het een paar dagen aanhoud dan kan het fout zitten maar 1 dagje maakt niet zoveel uit.. teminste dat hoeft niet
hoi Mirtjuh ik zie hem echt heel duidelijk volgens mij ben je gewoon lekker zwanger hoor!!! ik vanmorgen ook getest maar geen streepje te bekennen maar ook nog niet ongi. probeer zondag nog een keer als de duivels er nog niet zijn.
Mirtjuh, je temp kan ook zakken omdat je een innestelingsdipje hebt hoor... Een streepje wil gewoon zeggen dat er HCG wordt aangemaakt en dat gebeurt alleen als je zwanger bent!!! (of hormonen hebt gespoten, maar dat heb jij niet toch?!) Dus ik zeg, wacht echt even af, het streepje staat er niet voor niets... Enne, je kent mijn verhaal, ik had ook een vaag streepje en zélfs een lichte bruinrode bloeding en zie mijn banner... ! Echt, zondag - als de ongie niet écht (met klodderige toestanden zeg maar !) heeft doorgezet - nog eens testen!!!! Ik denk dat je zwanger bent hoor!!! Suc6!!! Duim voor je!
Meiden, ben toch een beetje bang dat het game-over is hier. Geloof dat ik toch ongi ben geworden. Stiekem hoop ik toch dat morgen mijn temp weer stijgt en het bloeden stopt, maar ben bang van niet.
Ik blijf zeggen; ik dacht hetzelfde....!!!! Bij mij dacht ik het ook.... Als het echt echt met slijm en zoveel is als normaal, dan kan het een menstruatie zijn... Maar ik dacht hetzelfde.... en bij was het echt raak!!! Ik duim knoerthard voor je dat je 'ongie' niet doorzet!
Streepje vind ik ook duidelijk te zien!! Hopelijk blijft het goed zitten en zet je ongi toch niet door. Was het alleen een innestelling! Fingers crossed!!