Goedemorgen vanmorgen dacht ik laat ik eens een ovulatie test doen gewoon om te zien wat hij nu test 4 dagen voor mijn nod wat kan ik hiervan denken? Ik heb 4 maart mijn eisprong gehad dan had hij nu toch wel weer wit moeten zijn?
+1 Kan ook gewoon een laat ei zijn natuurlijk. Heb ik zelf ook eens gehad. Had toen een griepje die maand en mijn ei deed gewoon poging 2 toen ineens een cyclus van 36 dgn Succes
Ik weet haast wel zeker dat ik op 4 maart mijn eisprong gehad heb ik had toen net zo een test als nu en me cyclus duurt nu dus ook al 32 dagen ipv 28 en ik had toch echt wel verwacht dat mijn test wit had moeten zijn haha
Ik had dan mss toch even een zwangerschapstestje gedaan Laat ei kan natuurlijk ook altijd. Dat je evt eerdere positieve ovu testen heb gehad wil nog niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijk gesprongen is
Snap ik maar hoeveel eisprongen kun je krijgen per maand of pogingen tot? Want is nu derde keer deze maand positief
Ik zou een zw test doen. Ik heb bij alle drie voor de grap een ovulatietest gedaan en die was bij alle drie echt knal positief. Dus testennnnnn zou ik zeggen
ik had ook zo'n test voordat ik een zwangerschapstest deed en zie banner. Hup naar de winkel en een test halen
ik heb geen ervaring met ovulatie testen, maar ik weet wel dat ze positief uit kunnen slaan als je zwanger bent. Als je 4 dagen voor de NOD te vroeg vind zou ik overmorgen testje doen. Als het zo is blijft je ongi toch wel weg
4dgn voor nod testen kan wel hoor. Wat betreft de eisprong. Normaliter gesproken heb je die 1x in de maand. Maar hij springt pas als hij daar echt klaar voor is. Zo kun je dus evt meerdere keren per maand een lh piek hebben. Maar meis, doe bij twijfel een zwangerschapstest.
Net en test gedaan en ik zag heel heel licht een streepje niet foto waardig denk dat ik mijn nod even afwacht maar al zou ik nu weer een lh piek hebben is dat op dag 28 van mijn cyclus en de derde of vierde keer deze maand
Zou je dat dan ook niet moeten merken als je je temp aan het bijhouden bent? Want normaal heb je een dip en dan stijgt hij. Dan zou je dus 1e keer een positieve ovulatietest hebben, maar springt niet dus lijkt t dat je temp dan laag blijft? En pas bij de 2e keer dat je test ook positief is bv de dip en dan stijgen of heb ik het mis?