Wanneer is het het verstandigst om te beginnen met testen? Na hoeveel dpo? Ik ga mn geduld proberen op te brengen. Na hoeveel dagen na ovulatie is de ndo?
Het gemiddelde is veertien dagen na je eisprong. Dus als je 2/3 je positieve ov-test had (en NA die positieve test springt je ei binnen 48 uur), dan zou je dus 18 of 19 maart eens een testje kunnen wagen.
Ik vindt t niet echt duidelijke strepen, en ik vindt ze ook niet oplopen, die van de 13e vindt ik beter te zien dan die op de 14e.
Ik zie hier geen positieve ovulatietest tussen...en ik zie op je zwangerschapstesten ook niets. Als je nog maar 5 weken gestopt bent met de pil is het heel waarschijnlijk dat je nog geen regelmatige cyclus hebt...Dat kan wel een jaar duren helaas.
Ik ben me ervan bewust dat het gemiddeld een jaar kan duren voor je zwanger bent. Maar omdat ik dus wel een streepje zag en anderen ook was ik benieuwd naar wat voor streepje t zou zijn. Verder zie ik ook dat het niet oploopt idd.. En ovulatietest zie ik wel duidelijk dat het positief was. Allebei de streepjes donker. Ik wacht m'n menstruatie af en dan zal ik het vanzelf zien 😊
Alleen bij ovulatietesten moet de teststreep even donker (of donkerder) zijn dan de controlestreep om positief genoemd te worden. Bij een zwangerschapstest is elk (roze) streepje positief. Dit bedoel jij waarschijnlijk ook Pipo, maar ik zeg het even ter verduidelijking