nou ik vanmorgen vroeg naar kruidvat! zijn ze daar (nog steeds) uitverkocht...jammer Ben meteen naar trekpleister gegaan daar hadden ze ook 2v5 maar weet niet of dat t zelfde is. Wel getest.. en weer zo heeeeeeel vaag, dit keer krijg ik t niet eens op foto. Ga dus maar van niks uit. Zal er morgen nog wel weer 1 doen als ik nog niet ongesteld geworden ben. Keep u posted!
Wil eigenlijk heel voorzichtig zijn en hoop morgen op een duidelijker test maar ik heb me toch een kriebels in m'n buik! Hahah
Ik zie ook wat!!!!! Hij lijkt wel wat dun, maar kan misschien van de foto komen. Hoe snel kwam die na het testen?? Spannend!!!!
Hij is wel rose, zelfs dat zie ik op mijn mobiel!! Ik heb wel goede hoop voor je hihi. Ik strooi wel wat hcg Haha!!! *strooi strooi*
jaaaa gefeliciteerd, heb vandaag dezelfde test gedaan en ook precies zo'n streepje..... maar daar had je al op gereageerd hihi dus dat wist je al
hahaha de mijne is net zo gekleurd als die van jou, alleen krijg ik hem niet zo goed op de foto, te leuk alle twee positief getest... ben jij dan ook volgens je berekeningen 7 april uitgerekend? en hier ook 29 06 13 gestopt met de pil haha grappig