Hallo meiden, Zouden jullie met me mee willen kijken? Ik heb vanmorgen deze test gedaan (niet met eerste urine) en zag toen binnen de afleestijd deze vage en rare lijn. Ik weet dus ook niet zo goed wat ik er van moet denken. Het eerste wat bij mij op kwam was een voorgedrukte lijn (terwijl ik afgelopen week er ook een heb gedaan en deze lijn niet kreeg) danwel een vals positieve test. Wat denken jullie (er is een kras te zien maar dat komt van mijn nagel omdat ik wilde voelen of er een voorgedrukt lijntje was . Groetjes MissD
Ik lijk wel een streepje te zien. Als je ht plasticje eraf haalt is het misschien duidelijker te zien. Spannend!
Ik zie hem niet op mn telefoon. Zou je de foto op een andere manier kunnen maken? Ik zie zo de schaduw van het omhulsel te veel. Ik ben nog nooit een rare voorgedrukte streep gehad met de kruidvat testen.
Ik lijk een streepje te zien maar niet roze? Kun je nog n foto maken als het testje ligt en zonder bovenkant?
Ik ben druk foto's aan het maken. Zal zo de buitenkant eraf halen. Staat een nieuwe in mn album (ben niet in de buurt van een pc) maar daar zie je t wat moeilijker op...
Meiden, dank jullie voor het meekijken. Hier helaas mn ongi gespot. (Zul je net zien). Denk dat de test een vals positief achtige reactie heeft laten zien. Op naar de volgende rond. Groetjes MissD
Als ik nog een testje in huis had gehad, had ik dat gedaan. Maar me eigenlijk voorgenomen in de loop van de week pas te testen en dus geen test bijgekocht. Zeker gelet op mn gespotte ongi heeft dat nu geen zin meer