Voorgedrukte streep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bo20, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hai meiden!

Ik kon het geduld niet goed opbrengen en heb vanochtend toch een testje gedaant (die 2 voor 5 bij de KV) ... en in eerste instantie geen tweede streep, maar toen ik later (15 minuten later ongeveer) weer keek zag ik toch een soort van schaduw/ rozig wazig streepje (als ik het zo kan noemen, het was in de gehele lengte igg.. ) ..Nu zie ik 'm nog steeds wel, maar moet echt heel goed kijken... Ik zit natuurlijk nog best ver voor mijn NOD (zit nu op 12 dagen DPO) ..

Nu vraag ik me dus af, hoe ziet een voorgedrukt streepje er uit en een vals streepje??

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    hey meis,
    ik heb de laatste maand paar x met deze test getest en nooit ook maar iets van een 2e streepje gezien! ook niet na 2 dagen en ook niet met de meeste fantasie!En ook niet na het uit elkaar halen en in het licht houden. dus....:):)
    Morgen nog een keer testen zou ik zeggen...

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Af en toe denk ik het me echt te verbeelden.. maar goed.. Uitgaande van mijn langste cyclus (34 dagen) zit ik ook nog een week voor mijn NOD en kan ik volgens mij nog geen eens een streepje zien.. Pfff... Volgens mij is de enige remedie 'rustig' afwachten .. :p

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    foto foto foto !! ;)

5. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hey meis!

Ik heb het al geprobeerd, maar krijg et er eigenlijk niet goed op! Ik las hier op het forum al iets van die twee dunne lijntjes .. en dat heeft deze test ook (denk door het drogen), maar daar tussen in zit wel echt een lijntje wat even breed is als de controle lijn.. Maar je moet echt goed kijken! Ik durf eigenlijk gewoon nergens op te hopen; waarschijnlijk gewoon een valse test! :rolleyes:

Wat voor klachtjes had jij voor NOD van Meagan, of weet je dat niet meer?? Als je naar FF kijkt is mijn temp wel behoorlijk naar beneden gegaan vandaag.. dat is niet echt hoopvol, of wel?? Ik ben echt een temp leek.. dit is de eerste keer!

6. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    ik heb ook een heel licht streepje gehad met kv en ben wel ongi geworden maar ik hoop voor jouw dat het raak is

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Helaas klinkt dat niet zo hoopvol; getsie! Haha.. ik hoop dat et gewoon nog goed gaat komen; ik heb nog even tot aan mijn NOD!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    @bo, ik zag je FF en dat ziet er idd niet erg hoopvol uit. Mijn temp bleef hoog toen ik zwanger was, maar ik hoor ook wel vaak van een dipje voor hij hoog wordt en blijft:)
    En ik ken het, staren-staren-staren en dan denk je echt een streepje te zien. Maar goed, bij mij op de kv testen waren dus écht geen 2e streepjes te zien!!!! houd je ons op de hoogte??

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    oja ip zit je 12 dagen dpo, dus zou je al iets van HCG KUNNEN meten, dus het streepje zou kunnen hoor:):):) en het voordeel is dat er 2 testen in het pakje zitten...:):)

10. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ja.. dat klopt! Maar goed.. ik had na mijn ei echt mega ongesteldheidskrampen en last van rug en liezen.. Dit is eigenlijk nu weg. Terwijl ik meestal een week voor mijn NOD buikpijn begin te krijgen.. Heel apart. Zou dit misschien een innestelingsdip kunnen zijn of is het daar op de 12e dag te laat voor?

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hey lieffie,

Tja wat je temp betreft..ik heb mijn oude kaart er eens bij gepakt en had ook de 10e dag een dipje...daarna is ie wel weer omhoog gegaan en gebleven ;)

Wat de symptomen betreft..even nadenken hoor..is al weer bijna een jaar geleden. :rolleyes: .maar wat ik me er van herinner is dat ik gevoelige b(.)(.)bs kreeg een toch wel apart gevoel in mijn onderbuik, misselijke vlagen, en had na mijn innesteling ook galbultjes gekregen (hele plekken met opgezette bultjes )die een paar dagen erna ook zo weer weg waren..heel gek.. ...maar wist al gauw dat het raak was..

Hoop zo dat het raak is..op naar test 2..(kan zo snel geen foto vinden meer mijn eerste test 6 dagen voor Nod was ook errugg licht...zal eens kijken of ik m nog ergens heb opgeslagen..)
    Duimerdeduim !!

12. jesje08

jesje08 Niet meer actief

ik had ook 2x vals posi met kv 2 voor 5 euro hoor dus kan maar zo.

13. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Hoi,

Ik heb ook een licht streepje met de KV 2 voor 5 euro.
    Alleen ik weet nu niet wat mijn cyclus is.
    Heb 1 maart een miskraam gehad, en tussen 13 en 18 maart ben ik de vruchtjes verloren. Daarna 12 april weer ongesteld geworden.
    Ik ben al een paar dagen misselijk, dus ik dacht waag er gewoon 1.
    En ja heel licht streepje, en ik heb hier ook nog een negatieve liggen
    van na de miskraam, en daarop ook geen indroger.
    Maar nu ga ik pas zondag (of zaterdag) weer testen, eerder heeft denk ik geen nut.

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Yv86, hoe ziet jouw test er uit? Ik had me voorgenomen niet weer te gaan testen, maar toch vandaag wel weer een testje :oops: en ook hierop op de plek waar het tweede streepje moet komen te staan een soort van 'iets' .. echt miniscuul licht, maar als je deze bijvoorbeeld ver af houdt, dan zie je echt iets donkers op de plek van het tweede streepje..

Heel vervelend! Als ik mijn langste cyclus aanhoudt, kan ik denk ik zondag/ maandag het beste nog es testen.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    pfft,bo20, jammer nog steeds geen duidelijkheid dus... kom morgen weer even spieken:)

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    oh, zag dat je temp vanochtend weer gestegen is!!!:):) (je tempt wel altijd op hetzelfde tijdstip?)

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    jeeeeeeeeee Bo hou jij het even spannend..!!! hahahha
    Hoop het zo meis.... [-o<

18. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. ja, dames, ik houd het spannend (helaas!) .. Ik temp altijd om half 7, als ik opsta, maar de afgelopen dagen was het kwart voor 7.. Dus iets later, maar wel direct uit bed, denk niet dat dat mega veel verschil maakt?

19. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    HELAAS, ik ben bang dat ik ongi ben geworden zojuist.. Wel voor het eerst na 27 dagen (normaal altijd later zo rond de 33/34 dagen..) Net onder de douche mijn afscheiding checken, zit er wat oud licht bruin bloed bij... Ben bang dat dit, in combinatie met mijn temperatuur, het begin is van de ongesteldheid. Al heb ik nog geen opgblazen buik en pijn, maar dat zal morgen wel komen.. :(

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Heh jammer lieverd...nouja..even slikken..even snikken ...en maar weer op naar een nieuwe ronde...(duimpjes draaien gewoon door hier..)
    Hele dikke knuffie ....

Deel Deze Pagina