hey meiden ik had vrijdag me eerste positieve ovutest, teststreep even donker. Maar nu al 3 dagen teststreep donkerder als controle streep, in totaal dus al 4 dagen poisitief, hoe kan dit?? xxx
Mijn ovulatietest werd altijd smorgens iets donkerder en dan was ie dezelfde avond positief. De ochtend daarop ook nog en dan 's avonds nie meer. Het kan zijn dat je lichaam een eitje probeert te laten springen, maar dat het niet lukt
hey meiden bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga vanmiddag weer testen ben benieuwd, me tempratuur was vanmorgen wel dorgestegen dus dan zou ik toch gewoon al me eisprong moeten hebben gehad!! Laatste dagen test ik alleen nog met kruidvat ovutesten xxx
owwww, daar zijn echt heeeeeeeeel veel negatieve verhalen over!!! Zelfs mannen testen er positief mee!
Kruidvat ovulatietesten zijn heel erg slecht, had alle dagen achter elkaar een posi test, zat geen verschil in. Heb zelf Sensitest gehad, deze zijn echt super.
hey meiden]] ja ik heb ook al veel gelezen over de kruidvat ovutesten, maar ja had het idee dat ze het bij mij wel deden. Vorige maand deden ze t goed, maar heb toen helaas niet doorgestest, en nu was ie ook eerst negatief, en darna pas positief, heb tussendoor wel een paar keer met cb getest maar ja at blijf ik niet doen want das een beetje duur he hahaha. maar bedankt voor de antwoorden xxx