opnieuw bevestigd: met een kind kún je niet plannen...

Discussie in 'De lounge' gestart door marsab, 20 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Eerst, na Aiden zijn slaapje, eventjes naar een verjaardag geweest, daarna samen de hond uitgelaten.

Mijn gedachte: Aiden voeden, dan naar bed en na zijn slaapje nog wat boodschappen doen....
    Aiden aangelegd en hij heeft zoals altijd goed gedronken.
    Daarna naar bed, heb hem lekker toegestopt en welterusten gewenst.
    Er kon geen lachje vanaf... :-k
    Hij bleef me vreemd aankijken toen ik weg wilde lopen...
    En ja hoor....bbllluhp! , alle kostbare melk over de grond, zijn bedje, dekentjes en zijn kleertjes.
    Ook zat zijn hele gezichtje onder.
    En meneer kon me toen weer vrolijk aankijken!

Ja en daar gaat je ritueeltje weer, alles verschonen....half uur verder.
    Dan Aiden weer voeden, want hij had zijn vuistje en speen al bijna opgezogen...weer een half uur later.
    En nu slaapt hij dus tijdens de voeding op mijn arm... :rolleyes:

Daar gaat mijn planning, dan maar morgen de boodschappen doen...
    (hoop ik)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zooooo herkenbaar..

Nu met de feestdagen voor de deur is t helemaal moeilijk.. Weer passen en meten maar bovenal.. aanpassen aan Justin want die is 'de baas' haha. Mijn moeder verwachtte iedereen om 11.00 bij hun ivm kerstbrunch. Meestal slaapt Justin rond die tijd nog en ik ga m echt niet wakker maken want dan is meneer niet te genieten. Maja je weet toch nooit hoe t loopt dus dat zien we dan wel weer. ;)

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    :) I know!

Hoeveel ik ook plan, je kan nooit weten wat je kind op dat moment gaat doen, dus blijft het afwachten.

Gisteren was het mijn kat die alles in de war schopte. Ik hoopte af te wassen en een beetje op te ruimen voor Keld moest eten en op dat moment zat mijn kat op de verwarming en pets, al zijn korrels eruit :-& . Ik kan je verzekeren dat het niet smakelijk was, de geur van korrels op de verwarming. Het duurde natuurlijk een poosje voor alles schoon was, want ik kon er niet goed aan :( . Daar ging mijn planning..

Zielig trouwens voor Aiden, maar blijkbaar was hij opgelucht dat het eruit was :D .

4. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    zo herkenbaar ja: ik dacht gaat wel over als ze ouder worden, maar dan heb je net jas,sjaal,schoenen aan en zit ze net op de fiets,moet mevrouw plassen,wat ze kort daarvoor pertinent weigerde.

Of je denkt ff snel boodschappen doen, ben je meer bezig met haar al krijsend in de winkelwagentje te krijgen of steeds opletten of ze alles wel in de vakken laat staan.

Nu is ze 3 1/2 en plannen gaat nu toch echt wel weer lukken dus er is hoop :) :rolleyes:

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij stonden op het punt onze nieuwe gezinsauto op te halen, dus gingen we met zn 3en naar de garage. ze was al helemaal klaar toen ze besloot haar luier even vol te gooien, naar boven voor schone luier. was ik weer klaar, kwam aan 2 kanten de melk eruit, truitje vies. tja dan ben je zo kwartiertje verder hoor..

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Ja, naar mijn gevoel hebben kinderen door dat je weg moet.
    Dan voelen ze toch de spanning en/ of stress.
    Je bent vaak wat jachterig (of is dit een Twents woord... :-k ) of gehaast...
    Je loopt door het huis, dingen te pakken die mee moeten etc.
    Ja op zulke momenten wil Aiden nog wel eens een mondje terug geven.
    (of zijn luier vol poepen)

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Erg he..
    echt herkenbaar.. vlak voordat je weg moet een poepluier.. of vallen.. of... de kleine heeft autosleutels gehad.. en je kan daar eerst weer een half uur naar zoeken... ga zo maar door :)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke topic zeg...
    haha weet ik wat ons allemaal te wachten staat....

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb het ook zo vaak. En meestal een poepluier. Dan heb ik hem net verschoond, aangekleed en zelf jas aan gedaan en dan ruik je iets.

Of we kunnen de sleutels niet vinden of de mobiel. Dan zit die meestal in tamer speelgoeddoos of in de vuilnisbak, tamer vind het leuk om dingen weg te gooien.

10. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Inderdaad herkenbaar .en deze dan. ben mooi op tijd alles volgends planning Dano aangekleed jas aan muts op, ik til hem op om hem in de maxi cosi te leggen. spuugt hij even mijn net schoon aangetrokken kleding ond
    er. daaaar gaat mijn planning, omkleden en alsnog haasten naar mijn werk....

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zat het net te bedenken. Er valt dus geen pijl op te trekken idd.
    Dan denk je, hmm ik heb nu even 3 uurtjes de tijd om... willekeurig iets te doen... besluit je kind dat hij elk uur aan de borst wil...
    Ik hou van dr hoor, maar soms word ik horendol van dr als ze constant maar aan de borst wil.

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het planne nu al opgegeven haha. ik spreek nooit een tijd af (behalve als het echt niet anders kan) en zeg gewoon ik kom vanmiddag langs tussen 1 en 4 :) zit ik er nooit langs toch. ook boodschappen doen doe ik zonder planing, alicia eet op aanvraag en heeft dus geen vaste tijden ook kwa slapen zit er totaal geen ritme in. ik zorg dat ik smorgens start klaar ben en zodra ze wakker is en heeft gegeten hup in de kinderwagen en shoppe maar. hierdoor eet ik vaak pas erg laat maar dat is gelukkig geen probleem

Deel Deze Pagina