Hallo allemaal ! Wie heeft na de bevalling speciale gym gedaan om lichamelijk weer een beetje conditie te krijgen ? Ik heb een folder ervan gekregen, maar ik twijfel of het echt wel nodig is om dit te doen ... ben liever thuis bij mijn mannen ! Maar als mensen zeggen dat het echt aan te raden is kan ik er nog eens goed over denken. Qua figuur is het niet nodig ... nu na 12 dagen ben ik al 10 van de 13 kilo kwijt, zonder er iets voor te doen ... mijn buik is weer zo goed als plat ! Bedankt voor jullie reacties ! Groetjes, Nikki F
Kan me voorstellen dat je het fijner vindt om bij je mannen te zijn. Ik ga wel na de bevalling weer sporten. Ik mis het toch wel. Sociale contacten zijn natuurlijk ook leuk. Niet gelijk na de bevalling hoor, maar in het nieuwe jaar zeker. Wel een snoetje zeg jullie zoontje. Wat een schatje.
het is niet alleen om een platte buik te krijgen maar ook voor je buiksspieren en vooral bekkenbodemspieren want als je die niet na de bevalling goed traint het je later veel kans op incontinetie en er zijn vrouwen die dat niet later krijgen maar al gelijk na de bevalling bij het niezen of springen met 2 bene te gelijk enz.