Hoi! Ja, toch maar weer een vraag aan jullie :0 Wellicht dat je me er iets over kunt zeggen. Ik voel er regelmatig aan, meestal voel ik weinig verschil maar weet ik in ieder geval wat voor afscheiding ik heb.. Wat me nu opvalt is een soort van scherp randje - volgens mij moet ik de bmm voorstellen als een zeshoekig iets dat kan openen en samentrekken.. toch? Niet dat het echt hoekig is, maar beter kan ik het niet uitleggen Nu lijkt het of 1 van die 'hoekjes' naar buiten staat als een scherp randje.. Ik kan me niet beter uitdrukken als dat. Heb overal al gezocht, maar geen idee waar het op kan duiden? Volgende week mag ik naar de gyn. dus als het dan nog is zal ik het daar ook wel vragen, maar heb t al een paar dagen en wil t weten Ik hoop snel een berichtje te lezen van jullie, thnx!
Hohoi, Je baarmoeder mond is rond en niet hoekig en voelt glad aan.. Wat het scherpe randje is kan ik je niet vertellen vraag het inderdaad even aan de gynaecoloog. zij of hij kan ook even met de eendebek kijken naar je baarmoedermond. Een verandering van je baarmoeder mond is heeel lastig te voelen en is ook een minimale verandering. Imke