Voorgevel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DragonBerry, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Silvaantje: vooral je borsten goed insmeren: hoe soepeler je huid, hoe beter die meerekt...

@Wan86: hier bij mijn eerste zwangerschap enkel tot kort na de 20 weken dus groei, daarna stopte het. Na de bevalling op dag 3-5 nog wel enorme stuwing, daar kwam geen bh meer aan te pas, maar vervolgens kwam het gewoon weer terug op de E-cup die ik tot aan de 20-weken verzameld had...

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik dacht dat mijn boobies niet zo gegroeit waren, tuurlijk wel gemerkt dat ze voller werden (heb normaal gesproken een B cup) Droeg de laatste tijd ook alleen nog bh's zonder beugel. Maar 2 weken geleden dan toch nog maar even nieuwe bh's gehaald, met beugel dit keer. Ik nog heel bescheiden een 75B gepakt en voor de zekerheid een 75C. Ging m dus mooi niet worden.. Heb een 75D gekocht, zat perfect, met nadruk op zat.... heb nu alweer striemen staan in m'n vel. Dus ik denk dat ze nog wel even door groeien... Al hoop ik stiekem wel dat ik er een beetje van mag houden, vind ze wel leuk :p

3. Hope87

Hope87 Bekend lid

7 apr 2012
    910
    2
    16
    ahhh bij wel veel dames zie ik dat ze toch 'altijd'groeien!
    mijn moeder had dat ook van b naar d maar ik heb a. ik ben en hoop zooooo dat ik grote b..bs krijg :D

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Met mijn vorige zwangerschap heb ik mijn eigen bh maat gehouden voor en zelfs na de zwangerschap met borstvoeding (op de dagen stuwing na)
    Maar nu..... mamamia... wat een enorme meloenen! Ben van een f naar een h gegaan :) en ze zitten nu eigenlijk weer te strak in hun jasje met de h. Pffffff...waar gaat dit heen! Dan moet nog de stuwing komen! Vorige keer waren ze met de dagen stuwing tot aan mijn kin en vreemd genoeg vierkant. :$:( Ik vond het misselijkmakend groot, heel extreem, maar het hoort er bij. Vorige keer na de zwangerschap en borstvoeding zijn ze een etage gezakt. Ben benieuwd of en hoeveel etages ze dit keer gaan zakken :p

Deel Deze Pagina