Ik was uitgerekend op 9 augustus 2014, mijn voorgevoel was steeds 25 juli, ( heb ik hier ook gezegd des tijds in ons topic ) en op 25 juli braken mijn vliezen, uiteindelijk is ze de 26 ste geboren
Ik was 15 september uitgerekend maar van t begin af aan gedacht dat het 19 september zou komen. Ook dacht ik meteen dat t een meisje was ( we wilden t niet weten) en jawel.. 19 september is ons dochtertje geboren! kom maar op met die jomanda jurk haha!
Ik had wel in mn hoofd dat ik eerder zou bevallen dan 12/10 (5 okt ofzo) maar toen ik 37w was werd ik onrustig, raar gevoel en alles moest af.. Met 37+2 nog gaan zwanger gymmen en die nacht werd ik wakker met weeen. Met 37+3 was ze er. De vk zei de dag ervoor nog hou relening mee nog 3 weken ik was dan ook echt wel even ondersteboven dat ze er opeens al was
Ik was 18 oktober uitgerekend maar ik ging er al een beetje van uit dat het ietsje later zou worden. Lang 20 of 21 oktober in gedachten gehad. Dat zei ik ook tegen mijn man. Die zei 23ste of 24ste. Nou, zei ik, dan sluiten we een een compromis en doen we 22 oktober. Paar weken later werd het idd 22 oktober. Overigens wel vreselijk last van nesteldrang gehad op de 20ste en 21ste.
Ik was 22 augustus uitgerekend. Tegen iedereen zei ik : 21 augustus ben ik uit gerekend. Dat mijn vriend steeds zei nee pluis 22. 21 augustus is ons mannetje geboren ik heb wel een lange bevalling gehad eigenlijk had hij gewoon de 20ste geboren moeten worden
Ik heb een hoop voorgevoel gehad over de datum. Maar veel meer dan flink voorwerk had ik rond die datums niet. Uiteindelijk is ze geboren rond de datum die ik van begin af aan al dacht, maar wilde niet accepteren dat ik een week over tijd dan zou gaan
Oh god dat heb ik nou dus ook... Denk de hele tijd 9 novber, maar dan ga ik tien dagen overtijd en daar heb ik heeeeelemaal geen zin in! Beter dus maar vast accepteren dat het 9 november gaat worden
Ik dacht dat de kleine op de uitgerekende dage zou komen, omdat ik op die datum eigenlijk ook nog twee andere grote evenementen had. Uiteindelijk is hij vijf dagen later gekomen.
Ik had alleen bij de jongste een datum in mijn hoofd, was uiteindelijk 1 dag ervoor geboren met 39+4. Deze zwangerschap heb ik wel het idee dat ze eerder komt, of misschien is het de angst dat ik eerder ga bevallen, omdat ik voor mijn gevoel nog niet goed genoeg ben voorbereid op nog een baby 😅
Een paar weken voor de bevalling vroeg ik aan mijn man wat hij dacht, hij zei 14 juli. Een paar dagen voor de bevalling vroeg de vk aan mij wat denk je wanneer de baby komt en ik dacht zelf ook 14 juli. En op 14 juli kondigde onze zoon zich aan haha.
Ik was 11-01 uitgerekend maar ik dacht dat ze tussen kerst en oud en nieuw geboren zou worden, ik wist het echt zeker maar ze werd pas op 20-01 geboren haha.
Ik was 30 nov uitgerekend en was er van overtuigd dat hij rond 8 dec zou komen. Schoonmoeder was er van ovetuigd dat hij op 25 nov zou komen. Uit eindelijk 7 dec geboren, dus op 1 dag na zat ik goed.
Te laat had ik wel gedacht.. Ik dacht aan 5 oktober, tis nu de 6e en nog geen beeb dus dat is niet gelukt haha
Ik verwachtte na de uitgerekende datum te bevallen, maar hij is exact op de uitgerekende datum geboren!
Ik had bij mijn 1e verwacht dat ik 42 weken zou lopen. Waarom... Geen idee.. Uiteindelijk moest ik met 37+2 ingeleid worden ivm een hoge bloeddruk. Nu hoopte ik al die tijd de 37 weken te halen en dat is dus makkelijk gelukt Dinsdag gaan ze mijn 2e kleine mannetje halen dmv een geplande keizersnede.