Hoi.. ik ben 38weken zwanger en heb 4cm ontsluiting. gisteren na 4u weeën is het stil gevallen. Ik ben benieuwd naar wanneer jullie bevallen zijn na een controle en 4cm opening te hebben.. Verheug me er zo op!
daar is niet veel over te zeggen denk ik.. ik had zelf met 36+6 3cm ontsluiting.. maar ik moest met 38 weken ingeleid worden.. toen had ik trouwens nog steeds 3cm..
Volgens mij is bij 4cm de bevalling officieel begonnen?? Dus ik zou zeggen dat het niet lang meer kan duren, hopelijk kan je wat ontspannen !
Het lijkt me dat het niet lang meer gaat duren. Bij mijn inleiding prikten ze de vliezen door bij 4 cm
Ik wil je de moed niet ontnemen maar ik heb geloof ik drie weken rondgelopen met 4cm ontsluiting. Uiteindelijk vliezen geprikt met 38 weken omwille van veel voorweeen en toen in 40 minuutjes bevallen.
Ik wil je niet ontmoedigen...maar. Bij mij werd bij toeval bij een controle op 38.6 3cm. ontsluiting gemeten en ik ben 'pas' na 2x strippen met 40.5 bevallen.
Ik heb bij 27+4 in het ziekenhuis gelegen met weeën en 10 weken plat gelegen dus hoop dat hij nu nietmeer lang op zich laat wachten. Mijn mama en zus zijn altijd in de 38e week bevallen.