Hallo allemaal, Ik ben een klein beetje ongerust, dit gaat niet echt over zwanger worden en eigenlijks ook wel , maar ik weet anders ook niet waar ik het moet vragen. In me omgeving durf ik het ook niet te bespreken. Na gemeenschap met me man blijf ik een half uur liggen nadat we sex hebben gehad. Na de sex veeg ik mezelf schoon en blijf dus liggen. Daarna ga ik naar de wc en douchen. Maar na dat ik dat gedaan heb komt er een stroompje vocht/afscheiding/sperma(?) naar benedenvloeien...!!! Nu ben ik bang dat er iets mis is daarbinnen dat de sperma niet naar boven kan ofzo?? Ben ik de enige die dat heeft of hebben meer van jullie hier "last" van? Of zou het iets kunnen zijn als prostaatvocht van de man?? Graag jullie reacties!!
lekker ranzig is dat he. Meid het is heel normaal ik heb het zelfs de volgende morgen af en toe wel eens na sex. Sperma van de man is direct na de zaadlozing cremig en wit na en half uur is het waterig en blank. wat bij jou naar beneden komt floepen glijden is gewoon wat sperma. de goede zwemmers zijn al halverwege de weg omhoog en zakken echt niet meer terug. Meid om je gerust te stellen het is volkomen normaal.
ow bedankt voor je reactie, ik heb het idd wel vaker gehad dat ik sochtends wakker word maar nu ik graag een kindje wil maakte het me zo bezorgt.
kan ik me voorstellen hoor maar het is niets om je zorgen over te maken volkomen normaal. als je zwanger wilt worden let je overal op en twijfel je overal aan. Bij mij ging dan ook alles in de uiterste let op stand toen ik zwanger wilde worden.
ja precies haha..maar omdat het echt veel vloeistof was dacht ik oh mijn god het stroomt er allemaal weer uit haha...succes met je zwangerschap meid!!