voorgevoel dat het lang gaat duren....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door denise23, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja... ik had de rest van de cijfers er niet aan toegevoegd :D
    90% is binnen 2 jaar zwanger. Nog eens 5% doet er langer over, maar wordt alsnog zwanger, meestal met hulp van de wetenschap.
    En dan is er ongeveer 5% waarbij het écht niet lukt.

En dan kan ik me voorstellen dat je denkt.... als ik nou bij die laatste 5% zit.... Ja, dat zou kunnen.... maar 95% is toch nog altijd veel meer dan 5%.... zegt de positievo in mij :D

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Nouja we hebben zelf weinig in te brengen dit hele gebeuren (beetje jammer;)).

Maar ja, als je iets graag wilt is 1 a 2 jaar een eeuwigheid, bij hulp gaat de lol er een beetje vanaf en voor degenen bij wie het helemaal niet lukt is het een drama. Niet dat zij niet door kunnen gaan met een leven, maar een eeuwig knagend gevoel lijkt me geen pretje

3. Delta

Delta Niet meer actief

bouwjaar; getopt met tempen meis?

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hi Delta, nou (nog) niet helemaal gestopt. Vanaf vandaag was mijn plan om elke dag op een ander blaadje te schrijven en het in een potje te stoppen. Dan kijk ik ook niet elke dag op die grafiek, vergelijk m niet met vorige cycli of charts uit de gallery van FF.

Maar goed ik kan ook wel gewoon stoppen. Ik temp nu alleen nog zodat ik weet wanneer dat ei gesprongen is omdat ik anders met die onregelmaat niet weet wanneer nod is. En nu wel dus, dan zal ik iig niet per ongeluk voor nod testen :)
    Wellicht is het wel beter om die thermometer de kast in te gooien. Pak ik m er bij de volgende ronde weer uit.

5. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Denise,

Ik heb hetzelfde gevoel. Ik zit in ronde drie na het stoppen van de pil en ik heb ook het idee dat het heel lang gaat duren!

Sterkte xx

6. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik krijg nu nog sterker het gevoel. Vooral omdat mn cyclus nog zo onregelmatig is na het stoppen van de pil. Ben deze ronde begonnen met tempen en heb nog geen ei gespot. Zit al op dag 19, dus denk niet dat ik volgende week woe ongi wordt... Vanmorgen ook voor de gein even een ovutestje er tegenaan gegooid en je raad het al: nog niks. Wel een licht streepje, misschien toch teken dat mn ei eraan komt?
    Was het maar al mei....

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Dat gevoel herken ik.
    Toen we in juni 2009 er voor gingen had ik dat gevoel ook... Nu ruim 2,5 jaar later zit ik midden in een icsi traject.
    1 verschil, ik heb nog geen kindje gehad of uberhaupt ooit een zwangerschap.

Suc6 en ik hoop dat je gevoel ongelijk heeft!

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    @paniekertje, een licht streepje is in ieder geval een streepje! blijf even doortesten zou ik zeggen!

@ nonaches, raar is het he, dat je zo sterk een bepaals voorgevoel kan hebben? ik hoop natuurlijk dat ons gevoel ons voor de gek houdt maar je weet het gewoon niet.. erg moeilijk dit!

9. Delta

Delta Niet meer actief

nou idd.. ik had hem deze maand ook weg gedaan.. en toen was t raak.. als je gewoon genoeg klust, is t goed! het is namelijk echt een stress.. ze raden ook aan om maximaal 3 maanden te tempen

10. Ik had dat voorgevoel ook, toen ik voor de eerste keer zwanger wilde worden. Het duurde ook 1,5 jaar. Maar.. dat is uiteindelijk wel gelukt. Voor de 2e daarentegen 2x zwanger geweest in een jaar maar nog geen brusje.. nu het gevoel dat het niet zo lang zal duren. Zal het uitkomen?

Deel Deze Pagina