Wij waren bij mijn schoonouders en mijn schoonmoeder had een boek van haar zwangerschappen. En daar stonden echt de meest geweldige adviezen in. Bijv. Als je last hebt van maagzuur kan je daar beter niks tegen nemen want dan groeien de haren van je kindje.. Wie heeft er nog meer van dit soort leuke "weetjes"
Dat met maagzuur is wel enigzins bewezen hoor. Alleen niet dat je er niets tegen in moet nemen, my god dan had ik écht én een kaal kindje gehad óf gewoon geen slokdarm meer! Liefs,
Mijn schoonmoeder gaat er maar op door: als ik last heb van maagzuur moest ik een hap droge havermout nemen. Zal best kunnen helpen maar...ik slik wel een rennie
Haha nooit gehoord van dat maagzuur, maar ik heb erg veel last gehad van maagzuur tijdens de zwangerschap en heb nu een baby met een enorme bos haar!! Dus wie weet
O ik ook! Bij de geboorte een enorme bos krullen! hmmmmmm toch een onderzoekje waard Nu de moeders met veel maagzuur en kale baby's die het tegendeel moeten bewijzen
hier bij de eerste geen last van maagzuur: veel haar bij de tweede wel last van gehad, ook rennies gebruikt, hij heeft nog steeds geen volle bos haar.. (heeft wel haar, maar niet zo'n bos als de eerste) tot zover de fabel
Als je er iets tegen zou nemen dan stopt de groei van het haar. Ik heb zelf superveel rennies geslikt en toch baby met veel haar. Mijn moeder heeft nooit last van maagzuur gehad en ik had zelf ook heel veel haar.
had best vaak last mee en alleen melk hielp mij. dl had heel weinig haar en leek tot ze ruim een jaar was kaal
Ik heb wel eens gehoord van de baksoda test: je schenkt je urine over wat baksoda. Als het bubbelt wordt het een jongen, als het niks doet wordt het een meisje. Geen idee of het echt waar is, nooit geprobeerd. Waar mensen toch mee komen hè, om te voorspellen wat de baby wordt. Hoe je draagt, of je misselijk bent, heb je meer trek in zoete dingen of zoute dingen en dat soort onzinnigheid...
Als je ergens trek in hebt een bepaald soort eten en je krijgt dit niet meteen dan krijgt je kindje een vlek op ze lichaam gezicht Dit heb ik is x gehoord
Neem altijd een lepeltje havervlokken als ik last heb van maagzuur, werkt super goed. Kost bijna niks en veilig in gebruik, maar van dat haargroei had ik nog nooit gehoord haha
Ik kende juist de versie dat de baby dan een punthoofd krijgt! Haha! En: Het drinken van veel koffie tijdens de zwangerschap zorgt ervoor dat je een kindje met rood haar krijgt.
Haha ik heb die van het maagzuur nog nooit gehoord! Hier flink last van maagzuur en heb er antagel voor gekregen net als bij de vorige zwangerschap omdat rennie's niks deden. Maar heb toch kindjes gekregen met mooi haar op hun bolletje Als het waar zou zijn moet ik nu echt een kale baby krijgen denk ik Die van de benen over elkaar kende ik ook niet dat je kindje dan een punthoofdje krijgt of de navelstreng in de knoop raakt. Ik kan niet eens fatsoenlijk met mijn benen over elkaar zitten,dus zit als ik thuis ben heerlijk wijdbeens als ik gewoon een broek aan heb haha. Zo grappig om te lezen wat ze allemaal voor fabeltjes verzinnen. Altijd zo leuk om te lezen!
Daar zit ik dan met mn benen over elkaar En tja...ik had bij mijn vorige zwangerschap vanaf 25 weken ineens een koffieverslaving...en mijn zoontje heeft rood haar. Maarja, niet heel gek met een rooie moeder en een kastanje bruine vader Nu drink ik ook gewoon koffie. Rood haar is prachtig! Zeilbootje, de stand van je buik zou ik toch maar serieus nemen. Zo'n geslachtsecho is maar natte vinger werk hoor