voorgevoel eerder bevallen, komt dat vaker voor?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Minimi12, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mn eerste was ik overtuigd dat ze eerder zou komen, kwam passet 41,1. De 2de dacht ik dat nooit zou komen haha dus ik zag mezelf al ingeleid worden, heb ik ook steeds gezegt bij hem ga ik ver overtijd, niks was minder waar geboren met 39 precies. De derde verwachte ik weer eerder rond 38 w ong maar ze kwam "pas" met 39,2.

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik was gans de zwangerschap 100% zeker dat ik met 38w zou bevallen, maar het was toch echt 39 + 5 ;)

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Dat had ik ook... Uiteindelijk ben ik bij 42 weken ingeleid en is hij bij 42+1 geboren...
    Nu hou ik er maar rekening mee dat het weer zo kan gaan..

4. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Een goede vriendin van mij had dat ook.. Tot dat het wondertje pas met 41+6 wilde komen...

5. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    ik was er van overtuigd dat ik overtijd zou lopen de eerste keer, en toen ben ik met 39.2 bevallen.
    Nu al de hele zwangerschap het gevoel dat ik eerder beval, dus ik ben bang dat ik juist nu over tijd ga lopen.

6. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    S084 wat spannend, ik hoop het ook voor je vandaag.

Nutts dat is wel mooi met 39.4

Ukkie haha denk dat mensen een voorgevoel nooit afleren. Is maar afwachten wat het nu wordt.

Stiertje dat is ook een mooie tijd. Spoedkeizersnee lijkt me ook niet leuk nee. Hopelijk dit keer niet.

Flowersoflove dat is inderdaad erg heftig ja. Was ook zeker wel heel spannend en angstig. Maar gelukkig is het goed gekomen en bij de tweede wordt er extra goed opgelet.

Mij en shart haha wat leuk zeg. Dus wel echt uitgekomen.

7. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Lorinha haha wat grappig zeg, de eerste later dan je verwachtte en de derde ook al was het maar 5 dagen eerder.

Fee scheelt maar 5 dagen dus dat valt mee.

Lotte ja in principe moet je wel overal rekening mee houden. Je weet nooit hoe het verloopt.

Monic die kleine wou er dus nog niet uit.

Wanne be mommy gek is dat he dat je een vermoeden heb maar heel anders verloopt. Ik zeg zelf ook altijd dit en dan os het het tegenovergestelde.

8. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik had het andersom. Ik dacht dat ik door zou lopen tot 42 weken, maar beviel met 36,6. Groot was de schok toen m'n vliezen ineens braken de dag ervoor. Ik zat lekker op het strand bij te komen van het nieuws dat de bevalling met 37 weken ingeleid zou worden. Dat was al schrikken, maar dat een paar uur later m'n vliezen braken, daar had ik echt niet op gerekend :D

9. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Hahah dat is inderdaad weer iets heel anders username. Hoe komt het dat je dacht zolang ermee liep?

10. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik was bij de eerste bij de termijnecho een week teruggezet (terwijl mijn cyclus superregelmatig was en ik duidelijk de ovulatie had gevoeld), waardoor ik in mijn hoofd de eerste 'uitgerekende' datum aanhield (terwijl de officiële dus een week later lag). Ik ben uiteindelijk bij 38+4 bevallen (dus een paar dagen voor mijn eigen voorspelde datum).
    Nu ben ik weer bij de termijnecho 5 dagen teruggezet, maar heb ik dat gevoel niet echt. We gaan het zien!

11. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik was er ook van overtuigd tot 42 weken te lopen.
    Net als jij hevig in shock toen mijn vliezen met 36+6 braken :p

12. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Eerste kindje dus ik ging ervan uit dat ik dan eerder te laat dan te vroeg zou bevallen. Hoorde in m'n omgeving vaak dat dat het geval was.
    Ben ook heel benieuwd wanneer de volgende zich aandient.

Miss M was het ook jouw eerste kindje? Schrikken hè :)

13. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja, bij mij ook de eerste username.
    Ik schrok me kapot idd!

Ik ben ook na het breken van mijn vliezen weer in bed gekropen, want dat kon helemaal nog niet :p
    Ik moest nog cakes bakken en geboortekaartjes uitzoeken en.......
    Daarna dring het door dat het toch echt ging gebeuren, haha.

14. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik was er ook van overtuigd dat ik tussen de 36/37 weken zou bevallen aangezien er in onze familie niemand is die de 38 weken gehaald heeft. Dochter bleef toch echt zitten tot 39+3

15. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Mcw wat leuk zeg. Dat het toch bijna klopte.

Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat je bij de eerste later zal bevallen, maar we gaan het wel zien. Ik ben in ieder geval al klaar met alles op de box na en de geboorte kaartjes kijken over twee weken naar na de vakantie. Dus ik kan niet voor verrassingen te komen te staan als hij vroeger komt hahah.
    En love één moet de eerste zijn haha.

16. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Vanaf het begin gedacht dat ik rond de 38 weken zou bevallen. Met 38+1 braken mijn vliezen en met 38+4 was ie er. Overigens droomde ik dat mijn vliezen braken een paar uur voordat ze ook daadwerkelijk braken ;)

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ik dacht dat ik precies op DE datum zou bevallen. Ik kwam ook precies op de uitgerekende datum...

Het werd 40+1 :D

18. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Haha :) Wanneer is je tweede geboren? Ik ben zo benieuwd wanneer ons tweede kindje komt. Helaas wel verhoogde kans op een vroeggeboorten.

19. mieketje

mieketje Lid

29 dec 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier hetzelfde gevoel :)
    en kwam ook uit, bij de eerste bevallen 10 dagen voor uitgerekende datum, en bij de tweede 11.. (ik was zelf 10 dagen voor uitgerekende datum geboren)
    Verwacht nu dat het weer zoiets wordt, maar hou het in m'n achterhoofd dat dat niet per se hoeft.. (zou zo raar zijn om de 40 weken te halen, haha)

20. Sparky

Sparky Niet meer actief

Bij de vorige 2 het gevoel te vroeg te bevallen, maar beide rond de 40 weken.
    Nu niet het gevoel dat ze spontaan gaat komen voor de 38 weken.

Deel Deze Pagina