voorgevoel en domheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ludieck, 16 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Hoi meiden.

ik ben hier eerder actief geweest, en nu we weer bezig zijn voor een 3e toch maar weer een profiel aangemaakt. Het wachten is zoveel leuker met jullie :D

begin deze week voelde ik.me anders. Raar... Sinds gister menstruatie achtige krampjes welke ik niet goed plaatsen kan.
    Eens even.goed naar mijn cyclus gekeken en zag dat dit wel eens kon komen door eveventuele innesteling.

De domme ik zag een action test in de keukenla liggen. En moest hem echt doen van mezelf. Uiteraard zo negatief als maar kan. In allerlei bochten gehouden, maar nee, nog steeds negatief.
    Ik heb nog wat testen op voorraad, maar mag pas van mezelf weer na het weekend testen :p

Het moet gewoon raak zijn deze ronde... ik voel t :D

2. OneMillion

OneMillion Actief lid

3 mei 2013
    243
    63
    28
    Vrouw
    Haha spannend! Als je innesteling deze week is, is het niet zo gek dat die test nog negatief is natuurlijk. Maar ik begrijp die testdrang heeeel goed! Ik duim voor je dat het raak is!

3. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Dank je ! Uiteraard was ie negatief. haha had ook.niet anders gekund :p

4. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi! Spannend zeg! Zelf heb ik afgelopen zaterdag mijn innesteling gevoeld! Kan as zaterdag pas testen, ook erg moeilijk om me te beheersen maar ga wel wachten! 😀

5. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Oh wat spannend !!!! Laat je het even.weten zaterdag als je getest hebt ?

6. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Hoi! Wat spannend. Wanneer was je ei? En wat heb je gevoeld? Groetjes Niieenn

7. Niieenn

Niieenn Niet meer actief

Super spannend! Ik duim voor je!

8. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Wat grappig! Wij lopen gelijk :)!
    En ook ik heb heel stom en dom vanmorgen een testje gedaan ;) en 10x raden...die was witter dan wit :p (uiteraard)
    Maar die drang herken ik dus heeeeel goed hahahaha

Ik wil nu ook wachten met testen tot het weekend. Wil proberen te wachten tot zondag.
    Voor ons is het de eerste en tweede ronde, maar iets in mij zegt dat het raak is! Heb zelfs al dingetjes gekocht wat we cadeau kunnen doen en opa's en oma's in spe :) kan het ook niet omschrijven maar dat idee heb ik. Vandaar waarschijnlijk ook die belachelijk vroege testdrang ;)

9. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Hahahaha geweldig Robano :D
    Word jij ook zo knettergek van het idee dat je het zelf al weet, maar er nog niks mee kunt?

ik hoop voor.ons beiden dat we na t weekend positief testen. Zou toch wat zijn als ons lichaam ons zo voor de gek zou houden:p

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    spannend!!! kijk nu al uit naar je positieve test!!

11. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Daar wordt ik ook gek van ja!! Maar ik mag inderdaad hopen dat ons lichaam en gedachte/gevoel ons zo ontzettend voor de gek kan houden. Durf er eigenlijk niet vanuit te gaan anders is het zo een domper
    Dus laten we heel hard hopen dat ons gevoel klopt en we beide volgende week een positieve test hebben :D!!

12. Annsterdam

31 dec 2012
    49
    0
    0
    Whahaha, hier net zo'n dom mens ☺ ik ook vandaag testje gedaan, terwijl ik pas volgende week kan testen, Hahaha . Ook witter dan wit

Ik heb zoveel dingen waardoor ik hoop dat ik zwanger ben; veel trek, borsten beginnen gevoelig te worden, eergisteren voor het eerst in mijn leven migraine gehad, heel erg moe en onrustige darmen. .. maar misschien ben ik gewoon toe aan vakantie en verbeeld ik het me maar

13. Annsterdam

31 dec 2012
    49
    0
    0
    Ja gek he als je het eigenlijk al zo zeker weet.

Het is mijn tweede, dus misschien weet ik nu wel hoe een prille zwangerschap voelt

Leuk Robano voor de eerste! Zoooooooo leuk! !

14. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Zeker heel leuk maar toch ook wel heeel spannend!! Zelfs een beetje eng af en toe.

15. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet dat m'n ei zaterdag 4 of zondag 5 juli is geweest (dmv echo's bevestigd). Sinds m'n ei al gevoelige borsten. Week later op 11 juli steeds ongiekrampjes.. Verder geen symptomen gehad.. Ma qua timing en kramp zou t dus wel de innesteling geweest moeten zijn.. ☺️ Tis heel spannend! Heb nu wel wat 'druk' in m'n onderbuik.. Dan weer wel, dan weer niet, lichaam kan je heel goed voor de gek houden heb ik al wel gemerkt!

16. nonniez

nonniez Actief lid

15 mrt 2015
    128
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja tuurlijk is het ook eng! Nieuwe levensfase.. Dus nieuwe gevoelens horen erbij! Zullen vast niet de eersten en de laatsten zijn met die gevoelens!! Maar wel super leuk eng 😊

17. Robano88

Robano88 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.165
    59
    48
    Het is inderdaad wel leuk eng :)! Puur omdat je inderdaad een nieuwe fase in gaat en niet weet wat je te wachten staat.
    Maar is wel heeeel erg welkom. Mijn vriend vind het ook op een positieve manier eng :) dus ben niet de enige

18. Annsterdam

31 dec 2012
    49
    0
    0
    hihi ja Robano, een achtbaan van gevoelens.... dat is inderdaad leuk, en spannend, en soms stom, en dan weer hilarisch!!! Hormonen en emoties....... zucht....

spannend nonniezz!!!

19. Ludieck

Ludieck Actief lid

23 jun 2015
    114
    27
    28
    Vrouw
    Geweldig dit ! ik dacht echt dat ik alleen zo ongeduldig was door zooooo belachelijk vroeg te testen :D

De la met testen is me alweer aan het roepen.... 8/9 dpo.... hmmm... nog een kansje wagen of toch nog even geduld hebben ?

20. Priscilla1989

Priscilla1989 Actief lid

10 jul 2015
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hè meiden, spannend hoor die berichtjes.
    Ik denk ook een innesteling gevoeld te hebben. Een paar pijnscheuten gehad rechts onderin me buik en gevoelige botsten ook ontzettend moe. Volgend weekend zou ik ongesteld moeten worden. Ik hoop het natuurlijk niet en dan hopelijk zondag een positieve test in me handen. Trouwens 1e kindje ronde 2.

Deel Deze Pagina