Bij de oudste wist ik dat ze eerder kwam, een paar dagen voor mijn verjaardag waarop ik uitgerekend was. Ze kwam 5 dagen eerder. Bij de jongste was ik 9 juli uitgerekend maar ik wist dat ze in juni zou komen, in de buurt van mijn man z'n verjaardag. (24-6) Ze kwam op 28-6. Oudste is van februari, jongste juni dus bij een 3e zou oktober logisch zijn. Ik ben 13 november uitgerekend maar van een tweeling, dus de kans een stuk groter is dat ze in oktober komen. Oudste is met 39+2 geboren, jongste met 38+2. Ik riep al steeds dat 37+2 wat vroeg is maar bij een tweeling heel netjes natuurlijk. Dus ik ga op 25 oktober bevallen Vriendin voorspelde al, voordat de uitgerekende datum officieel vastgesteld was, dat het 25 oktober gaat worden. Ik zou dan op 28 oktober uitkomen. Maar dag erna echo en 3 dagen vooruit gezet. Kan niet missen toch hihi
Bij mijn eerste zat ik er volstrekt naast, zelfs toen ik de datum twee keer aanpaste haha. Bij de jongste heb ik de datum wel al vanaf begin af aan genoemd :-D
Mijn uitgerekende datum was 23 juli. In eerste instantie dacht ik dat m'n dochter rijkelijk te laat zou komen. Ik had 31 juli in m'n hoofd. Ergens dacht ik 'stel dat ze op 26 juli wordt geboren'. Dat is namelijk de verjaardag van m'n schoonmoeder, waar we vanwege wat ingewikkelde omstandigheden geen contact mee hebben. Naar het einde van de zwangerschap kreeg ik zoveel voorweeën dat ik dacht dat m'n dochter misschien wel eerder zou komen, maar nee. Uiteindelijk ben ik vanwege al die voorweeën (echt een maandlang last van gehad) gestript en minder dan een dag later was ze er. Blijkbaar was ze er klaar voor. Ze is geboren op 26 juli, de verjaardag van m'n schoonmoeder.
Me zoontje wist ik het echt niet! Hij kwam wel eerder als dat ik verwacht had, dacht nog door te lopenmaar hij kwam 11 dagen voor dw uitgerekende datum, zoals bij me moeder beide zoons 11 dagen voor de uitgerekende datum. Doxhtee heb ik altijd gezegd zalje zien loop ik overtijd. Was de 38 weken gepaseerd want ik hoopte natuurlijk rond zelfde tijd als zoon te kunnen krijgen. Dit is niet gebeurd en had me zinnen gezet op uitgerekende datum. Die heb ik niet gehaald half uue voor de uitgerekende datum is ze geboren
Ik was op 18 oktober uitgerekend. Zelf dacht ik dat ik een paar dagen overtijd zou gaan. Was in augustus/september bezig met het geboortekaartje en daar zette ik elke keer 20 oktober op. Paar weken voor de bevalling zaten mijn man en ik te gokken wanneer het zover zou zijn. Ik dacht zelf de 20/21ste. Man dacht 23/24ste. Toen zeiden we: dan maken we er 22 oktober van. Geboortekaartje ook op 22 oktober gezet toen. En ja hoor, op 22 oktober begonnen de weeën en laat in de middag was daar de baby.
Bij mijn oudste had ik het gevoel dat ik 2 week overtijd zou gaan, bleek ook zo te zijn. Bij mijn middelste had ik het angstige voorgevoel dat ze op de verjaardag van mijn oudste geboren zou worden, dat leek mij helemaal niet leuk. Bleek uiteindelijk ook zo te zijn, maar gelukkig is het juist wel leuk. Bij mijn jongste wist ik het al met 6 week ofzo haha. Hier in het ziekenhuis doen ze geplande keizersnedes het liefst met 39 weken en altijd op een woensdag. Ik was precies 39 weken zwanger op woensdag de 20e.
ik wilde perse een mei kindje (vond dat leuker klinken dan april) 10 mei uitgerekend dus dacht dat komt goed. dacht zelf 12 mei maar ze kwam 15 dagen te vroeg op 25 april.
Ik was volgens de verloskundige uitgerekend op 7 mei. Voor mijn gevoel was ik al twee weken verder en dat de kleine eerder zou komen. tijdens de twintigwekenecho kwam naar voren dat de kleine twee weken voor op groei lag. Voor mij een bevestiging dat de kleine man eerder zou komen. Nu ben ik met 38 weken ingeleid. Volgens de gyn een volgroeide baby, maar helemaal zeker weten doen we niet. Voor mijn gevoel is ons mannetje precies op tijd geboren: 25 april 😊
Mijn voorgevoel was dat ons zoontje sowieso eerder zou komen, ik was uitgerekend op 6 augustus. Ik had een weddenschap met mijn broer lopen over de geboorte datum, als hij er naast zou zitten kostte hem dat een KFC Bucket en anders kostte het mij een Bucket als hij het goed had. Hij koos voor 16 Juli en ons zoontje is geboren op 17 juli om 11:26.😁
Grappige topic Ik hoopte bij mijn zoon heel erg op 5 aug, dit omdat mijn vriend en ik 5 aug 2012 5 jaar samen waren . Ik was 10 aug uitgerekend maar toch werd hij op 5 aug geboren
Ik was officieel uitgerekend op 26 december 2013. Dat was al een voor ons bijzondere dag omdat mijn vriend EN zijn moeder op die dag jarig zijn. In plaats daarvan ben ik bevallen op 12 december 2013, voor ons ook speciaal want we waren een jaar samen. Dus in plaats van een leuk etentje werd het een ritje ziekenhuis. het resultaat was wel veel leuker dan een etentje
Hier wel een voorgevoel maar een triest verhaal. Voorgevoel dat de kleine lang zou blijven zitten.. heb vaak uit grap gezegd: volgensmij kan hij de uitgang niet vinden. Achteraf was dat voorgevoel goed en na 41 is hij geboren. Na 2 dagen hebben we hem weer moeten laten gaan. Buiten alle ellende ben ik een trotse moeder die ook graag mee praat over de ervaringen
Dat had ik met 23 april! We zouden dan tienjaar samen zijn. Ik werdw ingeleid op de 23e, maar zoonlief is op 25 april geboren. Bíjna...
Oh wat afschuwelijk voor jullie! 😢 Ik krijg gewoon een brok in mijn keel als ik dit lees. Sterkte!
Geen voorgevoel maar ik vind de uitgerekende datum (5 aug) wel leuk. Bij de vorige twee ook geen voorgevoel gehad.
Ik hoop op een even datum, hou niet zo van oneven getallen. Maar als de kleine besluit dat deze 7e maand hem beter uitkomt dan de 8e maand zou ik dat helemaaaaal geen probleem vinden en mocht het dan de 27, 29 of 30e worden (gruwelgetallen) dan kom ik daar ook wel overheen