23 augustus uitgerekend maar eig helemaal geen voorgevoelens. Enige wat ik een beetje denk (of stiekem hoop) is dat ze eerder komt haha. We should see
Ik wilde alleen bij de 2e niet op 13-9 bevallen, verder geen voorkeuren. Nou ja, je ziet in mijn onderSchrift hoe dat heeft uitgepakt haha. Ach, vind het nu wel leuk en de kindjes tot nu toe ook nog. Bij mijn zoontje liever niet op 19 juni ( man zijn verjaardag, dat is de 20e geworden). Wel makkelijk hoor, we zijn met vijf maar vieren maar 2/3 keer per jaar een verjaardag.
Ik hoopte op 2 juli te bevallen. Als het aan mij lag zou de bevalling dan aan het begin van de nacht beginnen en zou ons kindje er zijn tegen de tijd dat onze dochter wakker zou worden. Ik heb lang geroepen dat ik het zo zou doen en het is gek genoeg allemaal nog zo gegaan ook. Heel bijzonder.
Bij Aiden had ik niks te "kiezen", al had ik een voorkeur gehad. Het werd bij hem een geplande keizersnee wegens stuitligging. Finley heeft gewoon naar de uitgerekende datum geluisterd. Hij werd namelijk precies op de uitgerekende datum geboren.
Ik had een sterk vermoeden dat deze kleine op 14 juli zou komen (veel te vroeg dus absoluut niet wat ik wou) maar hij zit er nog, haha. Faliekant naast dus. Bij de eerste dacht ik 4 april en dat werd 30 maart.