ik ben al een poosje geleden bevallen, maar ik was de eerste 3 maanden van m'n zwangerschap heel veel misselijk. maar ik werd ook misselijk van heeeeel vreemde dingen, zo werd ik bijvoorbeeld misselijk van alles wat met lowlands te maken had. ik was namlijk naar lowlands geweest en daarvan had ik nog zo'n bandje om m'n arm (was ik van plan om heel lang om te blijven houden, maar heb ik op een gegeven moment toch maar afgeknipt) en als daarnaar keek werd ik misselijk en ook als ik iets hoorde wat op alternatieve muziek leek. maar ook van de combinatie boter en brood, ik werd echt misselijk als ik er al aan dacht om een boterham te moeten smeren. wie word/werd er nog meer van zulk soort gekke dingen misselijk?
Haha....dat is wel erg raar! Ik werd misselijk van de geur van rauw vlees, maar dat is niet zo heel raar....verder viel t gelof ik wel mee. Ben wel benieuwd of er nog meer dames misselijk werden van maffe dingen.........
ik werd misselijk van de geur in de keuken, vond het zoooo stinken.. (net nieuwe keuken, dus die geur hing nog in de kastjes..)
Jaa asbakken gatsie. Ik ruik het meteen als mijn vriend heeft gerookt (buiten) dan moet ie echt niet bij me in de buurt komen staan. Ook word ik misselijk als er iets tegen mijn nek/keel aan komt. (ketting, coltrui), heb meteen het gevoel dat ik geen adem krijg terwijl het niet eens strak zit. Als mensen een harde stem hebben en een heel verhaal tegen me vertellen word ik er ook misselijk van Lekker vaag allemaal
werd vandaag ineens onpasselijk van de geur van de hoefsmid bij ons op stal. nou ruikt dat niet heel tof, maar normaal heb ik er geen last van, maar nu.... zou het dan nu toch?
werd vandaag ineens onpasselijk van de geur van de hoefsmid bij ons op stal. nou ruikt dat niet heel tof, maar normaal heb ik er geen last van, maar nu.... zou het dan nu toch echt zo zijn? [-o<
ik ben altijd gek geweest op kibbeling... maar nu? Als ik er al aan denk word ik al misselijk! Dat is trouwens iets van de laatste weken
ik werd vanmiddag misselijk terwijl ik een kook progamma of tv was ze waren een vis aan schoon maken brrr
De geur van frituren, dat vind ik zooo smerig (scheelt weer, eet ik ook niet ongezond). Verder niet echt eigenlijk.
ik heb moeite met het poetsen van mijn tanden. bij de achterste kiezen sta ik vaak te kokhalzen . super vervelend want ze moeten toch schoon
Hoi, dat je op den duur dus misselijk werd van die muziek of andere dingen die met lowlands te maken hadden, heet operante conditionering: omdat je steeds misselijk werd in die situatie, zijn je hersenen het zo met elkaar gaan associeren, dat je op den duur misselijk werd van die muziek alleen al, Geen zorgen maken: gaat weer over zodra je vaak genoeg zonder misselijkheid die muziek geluisterd hebt, (aangezien lowlands maar een paar dagen duurt, zou een aantal keren luisteren voldoende moeten zijn om die 'schakel' ongedaan te maken, En dat je misselijk werd van de gedachte aan brood smeren, da's wel logisch: dat heeft direct met eten te maken. Ik kon ook misselijk worden bij de gedachte of aanblik van eten alleen al, hoefde ik het nog niet eens voor te ruiken... En verder van een boel geurtjes: sigarettenrook en tabak, koffielucht, allerlei etensluchtjes, mensen met (teveel) parfum...
Hier ook: koffie, parfum, sigarettenrook, als ze ergens in de buurt met de giertank hebben gesproeit ale: en daar rij je langs! salami in de koelkast! de kattenbak (hij moet echt elke dag leeg geschept worden! anders word ik gek). maar zoiets geks als muziek of een gedachten aan iets dat niets met eten te maken heeft heb ik niet....
het idee van feta kaas, en van taco`s gatver.. en waarom weet ik niet want eigenlijk vind ik het heerlijk, maar de gedachte is al genoeg om te kokhalsen (zelfs nu ik typ..)