Bij de eerste was ik heilig overtuigd van een meisje en op de 20-weken echo toch een knul (ik had in Frankrijk ook al bijna een poepduur knoeperig roze jurkje gekocht, omdat ik zo overtuigd was van mijn voorgevoel ) Bij de tweede dacht ik in eerste instantie ook aan een meid, maar dat was meer omdat we er maar niet in slaagden om een leuke jongensnaam te vinden. Maar een weekje voor de 20-weken echo had ik een droom waarin ik een jongetje zou krijgen en ja... toen wist ik wel zeker dat we een jongetje zouden krijgen. En dat klopte dus (al kan het in theorie alsnog een meisje worden, want hij moet nog worden geboren, maar ik denk dat als ze op drie echo's afzonderlijk van elkaar hebben gezien dat het een jongen wordt, ik toch wel ef achter m'n oor krab als ik ineens een meid op m'n buik gelegd krijg :-D)
Bij nr 1 voelde ik dat het een jongen werd.. had ook alleen jongensnamen, jongenskleren en een blauwe kamer met treintjes... ik zou dan ook heel raar hebben gekeken als ze een meisje op mijn buik hadden gelegd Bij nr 2 had ik zelfde gevoel, alleen iets minder sterk en had ik voor zekerheid ook wat meisjesnamen. Heb dus 2 knullen gekregen.
Ik dacht ook heel sterk aan een jongetje...dit veranderde heel even, een paar weken, en gek genoeg heb ik toen ook 1 jurkje bij de h&m gekocht wat ik niet kon laten liggen... Daarna weer overtuigd van een jongetje... Ik beviel, man en ik keken 5 minuten lang naar het kindje, toen vroeg iemand: weten jullie al wat het is? Nee! Nou kijk maar! Ze hielden ons mooie baby'tje omhoog, en ik (suf door de bevalling haha) had, zo erg verwacht dat ik een piemeltje zou zien, dat ik het gewoon even niet snapte haha...Tot iemand riep: jullie hebben een dochter! Dus papa was hier degene met het juiste voorgevoel...
Hier precies t zelfde alleen heb ik heel sterk het gevoel dat t een jongen is .. Ik kijk altijd als eerste naar jongens kleding, namen en andere dingen echt voor een jongen.. 3 juli weten wij wat het is :d Mocht heen meisje ben ik natuurlijk net zo blij en klopte mijn voorgevoel voor geen kant haha
Ik wilde bij de 1ste zzzzoooo graag een jongen en heb er ook geen seconden over nagedacht dat hij misschien ook wel is een meisje zou kunnen zijn Het gevoel klopte precies ! Nu ik weer zwanger ben wilde we dolgraag een meisje en ook dit gevoel was helemaal juist !
bij mijn eerste wist ik van in het begin het is een jongetje en ja hoor en jongen nu van mijn 2 de zegt ikzelf het word een meisje maar dat is nog even afwachten dus
Mijn gevoel zei een meisje en het is ook een meisje. Gezien bij de 18 en 20 weken echo.. Was overduidelijk..
Ik had het gevoel dat het een jongetje zou worden, mijn moeder ook. Ik had zelfs gedroomd over een jongetje. En het wordt een meisje
De eerste keer wist ik dat ik n meid zou krijgen en nu weet ik het eigelijk niet zeker Ik dacht een jongen maar twijfel toch. Misschien als ik langer zwanger ben dat ik zekerder word. Chinese kalender klopte bij mijn eerste helemaal niet die zei dat t n jongen zou worden. en nu staat er dat het een meid word, dus ben benieuwd of het dan een jongen word aangezien de vorige keer het ook niet klopte.
Ik denk een jongen, bedenk alleen maar jongensnamen, kijk naar jongensspullen. Ook fam. heeft voorgevoel dat het een jongen wordt. Tegelijkertijd is een jongen voor mij een raar idee. Kom uit een echte 'meidenfamilie'. Bij ons worden alleen meiden gemaakt Maar ja, misschien wijst de 20-weken echo straks toch op een meisje. Kan wel als ik de voorgaande berichtjes zo 's lees. Wil het geslacht in ieder geval wel weten...
mijn voorgevoel zegt een jongen maar de echo zegt toch elke keer weer dat het een meid is! Zo raar ik kan het gewoon niet geloven! ik denk nog steeds dat ik straks met de bevalling te horen krijg dat het een jongen is!
Nee, hier absoluut niet. Ik dacht echt dat ik een jongetje zou krijgen. We dachten ook meer jongensouders te zijn. De echo's wezen toch echt een meid uit! En niets gaat nu boven m'n kleine meisje! De chineze geslachtskalender klopte ook niet bij ons.
De mijne klopte ook... Hebben vanmorgen te horen gekregen dat we een babygirl krijgen... Ben helemaal in de wolken ... wel te verstaan de roze wolk
wij dachten dus ook een jongetje en alles wijst erop maar bij de 20w echo lieten ze toch echt een meid zien!
Bij de eerste had ik heel sterk het gevoel dat het een knul zou worden .. Bij de 20 weken echo bleek dit ook een juist gevoel te zijn want het was inderdaad een knul. Nu bijna 18 weekjes zwanger en weer dat zelfde gevoel als bij me eerste zwangerschap, het zou weer een knul worden, was er eigenlijk vrijwel zeker van. Vanmiddag een 3d echo laten maken en ja hoor, Milan krijgt er in november een broertje bij Dus ja 2x voorgevoel gehad en klopte beide keren
Wat leuk zeg, allemaal! Bij mij zegt de Chinese geslachtskalender een jongen, de pendel die al de juiste maand voorspelde zegt een jongen, maar ik weet niet wat ik denk... Ik durfde in Italië nog niet met zekerheid dat gewéldige pakje te kopen met een matroosvis en een duikbootje, hoewel ik hem te snoezig voor woorden vond. We zullen het zien over een paar maanden...