Voorgevoel geslacht en klopte dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Coco20, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Beide keren een heel sterk gevoel en het klopte.
    Bij zoon wisten we het niet tot aan de geboorte. Maar het "klopte" precies met m'n gevoel toen hij was geboren.

Nooit voorkeur gehad enkel gevoel..

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Mijn voorgevoel klopte ook. Dacht een meisje waarbij bijna iedereen een jongetje dacht (inclusief ml die was zo overtuigd dat hij eigenlijk niet wilde nadenken over een meisjesnaam). Maar ik had gelijk. Met de 20 weken echo was het toch duidelijk een meisje. Dus alleen oma van ml en ikzelf hadden het goed :)

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik 'wist' dat het dit keer een jongen was. En bij een van mijn miskramen 'wist' ik dat het een meisje was. Dat is toen nooit bewezen, maar ik voelde het zo sterk, ik ben er echt van overtuigd.

4. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ik heb met 3,5 week positief getest en vanaf de streep geroepen dat t een jongetje is. Man dacht meisje. Met 13 weken een geslachtsbepaling, was een twijfelgeval, dus mocht met 14 weken terugkomen. Toen zei de echoscopiste dat ze de beelden nog eens had bekeken dacht dat t een meisje was, dus ik zei gelijk, nee hoor, een jongen. Zo sterk was mijn gevoel. En t is inderdaad een jongen :)

5. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Wij dachten echt dat ik zwanger was van een jongen maar bij de 16 weken echo bleek ze toch een meisje te zijn :D dat hebben we met de twintig weken echo nog een keer laten controleren :)

6. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Het suffe was dat ik 'dacht' een meisje (mede omdat iedereen dat zei denk ik) en als ik over de baby sprak was dat altijd in hij vorm. ook een aantal keren gezegd tegen mijn man: ik zou er niet van op kijken als het een jongen is. Ook tegen een vriendin zei ik dat ik het zo typisch vond dat wanneer ik er niet over nadacht de hij vorm ging gebruiken. Het is een jongen :)

7. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Alle vier de keren helemaal fout!

8. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Ik heb nooit een voorgevoel gehad. Inmiddels op zo'n 5 echo's gezien dat het een meisje is. Toch blijft er iets knagen... ik zal het pas geloven als ze eruit is!

9. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    Hier klopt mijn voor gevoel ook 2x niet!
    Ik dacht echt aan een jongen maar me man zei steeds dat het meisjes werden! En die had gelijk Hihi

10. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Ik heb altijd gezegd ik krijg een meisje. Ik had dan ook gelijk een voorgevoel en bij de geslachtsbepaling zou het raar zijn als het een jongetje zou zijn. Vooralsnog is het een meisje :)

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bij mijn zoon klopte het, bij deze twijfel is meer alhoewel ik nog steeds een jongen denk maar een lichte voorkeur voor een meid heb. . Morgen krijg ik hopelijk het verlossende woord.

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Bij mijn eerste wisten we zeker dat het een jongen zou worden we hadden ook alleen een jongensnaam en dit bleek ook zo te zijn.

De tweede dacht ik een jongen maar had ook een meisjesgevoel, dit was een tweelingzwangerschap waarvan 1 vroegtijdig het niet heeft gehaald..dus ik denk.altijd dat de andere een meisje is geweest.

Nu heb ik weer een sterk voor gevoel..maar nog even afwachten :)

13. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Bij de oudste dacht/hoopte ik dat het een meisje was en ik was dan ook stomverbaasd dat het een jongen was.
    Heb een uur lang de slappe lach gehad van verbazing maar ook van geluk :)
    Bij de tweede wist ik al met amper 8 weken heel zeker dat het een jongen was maar ben ik toch aan het twijfelen gebracht toen anderen zéker wisten dat het een meisje was.
    Maar ik had toch gelijk en mijn Lief wist het ineens ook heel zeker, zo'n 5 minuten voor de 20-wekenecho.
    Nu durf ik niet zo goed op mijn gevoel te vertrouwen omdat ik stiekem toch heel graag een meisje erbij zou willen en mijn voorgevoel zegt ook dat dit een meisje is.
    Maar ik durf het nog niet te geloven, kan het net zo goed mis hebben.
    Over twee weken weten we het :)

14. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als ik mijn baby zie in mijn dromen zie ik (sinds jongs af aan) al een meisje ! Nu ben ik 9 weken zwanger heb al weer een keer gedroomd dat het een meisje was, en zelfs me man heeft een meisje gezien in zijn droom.

Ik weet het echt niet ! Door deze dromen heb ik het gevoel dat het een meisje wordt, maar toch wil ik me niet aan dat gevoel binden misschien is het wel een jongetje je weet het maar nooit denk ik dan... Ben wel super nieuwsgierig en moet nog zo lang wachten ! 😁

Maar omdat dit mijn eerste kind is heb ik helemaal geen voorkeur als het maar een gezond en gelukkig kindje wordt ❤️ !

Heeft iemand anders wel eens gedroomd over haar kind, dat je een jongetje of een meisje zag? En kwam dit ook echt uit? Nu ben ik benieuwd naar andere verhalen !

-

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik droomde van jongs af aan al dat ik 2 jongens had dit klopt ook! Dit derde kindje kan ik daarom niet goed plaatsen en dat maakt me af en toe een beetje bang.

16. zonnetje1991

zonnetje1991 Actief lid

16 apr 2013
    145
    0
    16
    Vrouw
    moeder en huishoudelijk hulp
    Mijn deed het niet veel wat het werd als het maar gezond was.
    Bij me eerste zwangerschap riep me vriend gelijk dat het een meisje werd en het klopte ook nog!
    Nu heeft hij zijn gedachte ook al uit gesproken en weer gelijk alleen we houden het nog even geheim hihi. :)

17. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droomde tot twee keer toe dat het een meisje zou worden. Zelfs met naam erbij! Die hadden we al gekozen. Inmiddels is 2x bevestigd dat het een meisje wordt ☺️

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ja, zowel een jongen als een meisje of drie kinderen tegelijkertijd, rood haar, zwart haar, blond haar, blauwe ogen, bruine ogen oh en ook een keertje dat de baby de dag erna een kitten was en we alleen door een gevaarlijke harttransplantatie weer een mensenbaby zouden hebben, dus lieten we het maar zo. Bij mij persoonlijk slaat het nergens op dus. :p

19. Mamalady1988

2 mrt 2015
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik en mijn vriend zijn er echt van overtuigd dat het een jongen is.Mijn moeder ook trouwens
    Bij de eerste dacht ik ook een jongen en dat klopte .

16 juni hebben we de 20 weken echo dan zullen we het weten.
    We hebben ook alleen maar een. Jongensnaam nog omdat we er zo zeker van zijn.
    Als ze zegt het word een meisje ben ik helemaal overdonderd denk k. Haha

20. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Ik hoopte voor de zwangerschap stiekem op een meid.
    Tijdens de eerste weken van de zwangerschap was dat weg en vanaf ong 8 weken wist ik zeker.. Dit is een jongen.
    en ja hoor.. het is idd een knul
    :)

Deel Deze Pagina