Voorgevoel geslacht en klopte dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Coco20, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Bij de eerste klopte het, iedereen om ons heen zei ook dat het een meid werd.
    Nu klopte het niet, hadden beide echt het idee dat het een jongen zou worden, maar is 3 keer bevestigd dat het toch echt een meisje is. Maar misschien komt dat voorgevoel ook wel omdat we al een meid hebben en ik het leuk hadden gevonden voor mijn man om een jongen te krijgen. Ondertussen al helemaal gewend dat het een meisje is en super duper blij ermee.

2. Tinkerbell83

Tinkerbell83 Actief lid

11 feb 2015
    135
    0
    16
    Eerst dacht ik het wordt een jongen maar opeens na de echo zei ik het wordt een meisje! En dat klopt

3. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Ik wist vanaf dag 1 zeker: een meisje! Bijna op de gok roze gekocht was zo zeker van mijn zaak :p hartstikke fout dus...het is een jongen

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Vanaf 8 weken had ik heel sterk t gevoel dat het een jongetje zou worden en dat werd bij de geslachtsecho bevestigd :D

5. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Ik heb altijd geroepen; mijn eerste wordt een meisje! Nu ik zwanger ben heb ik eigenlijk geen idee meer haha :) het is nog pril dus misschien komt dat 'voorgevoel' nog, sowieso afwachten tot de geslachtsbepaling!

6. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Bij de eerste twee wel. Nooit getwijfeld en ik had het juist.
    Bij de laaste was ik er ook heilig van overtuigd maar zat ik er naast:)

7. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ja eerste sterk meidengevoel, dat klopte.

Bij de tweede ook een meidengevoel....of toch niet. Net voor de echo besefte ik me dat ik me gewoon niets voor kon stellen bij een zoon, aangezien ik alleen een meid had. Toen we naar binnen liepen zei ik: dit is geen meisje. Nog geen kwartier later bleek het idd een zoon. Hoe leuk was dat!

8. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik dacht heel stiekem een meisje, durfde alleen niet zo te hopen want wilde dat het gewoon gezond was.
    Daarna dacht ik een jongen. Zie banner :)
    Vriendleif heeft vanaf dag 1 een meisje gezegd& hij had gelijk!

9. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Ik was er bij mijn dochter van overtuigd dat ik zwanger was van een jongen. Ik had dat gevoel vanaf de positieve test tot aan het moment van bevallen en bleek dat ze een meisje was. Heb nog zeker een maand hem tegen haar gezegd haha.

Nu helemaal geen voorgevoel eigenlijk.

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Jep. Beide keren klopte mijn voorgevoel.

11. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ja! Vanaf het eerste moment gezegd dat het een jongetje is! En nu tot 2x toe daar de bevestiging van gekregen.

12. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Wij zaten er helemaal naast :)

13. Angeltje78

29 dec 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de 1 ste hadden we , onbewust, een voorgevoel. We hadden nl alleen maar een meisjes naam en met de 20 weken echo bleek t oo een meisje te zijn. Bij de 2 de voorbereid op beide, wisten we echt niet qua gevoel. Bleek een meid te sijn. En deze zwangerschap tja ik was er van overtuigd dat dit een meid zou sijn, en t is een jongen. Moet eerlijk zeggen dat ik eerst wel ff wennen moest aan t idee een jongen te krijgen. Ik was er zo van overtuigd dat t weer een meid zou zijn :)

14. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ja bij de 2e droomde ik over een meisje meerdere keren en het klopte. Nu droom ik over een jongetje. Over 2 weken weten we het.

15. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Voordat ik zwanger was wilde ik altijd graag als eerste een jongetje. Vanaf het moment dat ik zwanger ben heb ik heel sterk het gevoel dat het een meisje is. We zullen zien... :D

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik had gelijk. :cool:

17. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Nee, vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was dacht ik dat het een jongetje ging worden, iedereen om mij heen eigenlijk. Dat was toen best een verassing toen bij de 20 weken echo bleek dat het een meisje is.

18. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Toen mijn zusje zwanger was had ik heel sterk het gevoel dat het een jongetje was terwijl iedereen, inclusief zij en haar vriend, een meisje dacht. Ik droomde ook een aantal keer dat ze was bevallen van een jongetje. En ondanks dat iedereen meisje zei bleef ik eigenwijs jongetje volhouden en ik had gelijk, hij is een jongetje ;)

Nu met mijn eigen zwangerschap... het is nog heel pril natuurlijk, maar vorige week droomde ik dat ik bevallen was van een meisje en afgelopen nacht dat ik bevallen was van een jongen. Dus ik heb hoe dan ook een keer gelijk, alleen welke keer? ;) Of het is een tweeling: jongen en meisje. Dat kan ook nog, haha!

19. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb dus ook met naam erbij gedroomt en ik heb die dag dag ik dat droomde (is ondertussen 2 jaar geleden) gelijk tegen mijn man gezegt "als we een dochter krijgen gaat ze zo heten." Hij vond het goed, naar mijn idee is dat toch wel een soort teken.

20. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier bij beide keren een juist voorgevoel, bij de 1e een meisje en bij de 2e een jongen. Het is natuurlijk nergens op gebaseerd, maar het klopte wel :)

Deel Deze Pagina