Last van de warmte?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 12 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Dames even een vraagje want ik loop mezelf weer (onnodig waarschijnlijk) een beetje gek te maken...

Kan het zijn dat ik last van de warmte heb of mijn lichaam daardoor warmer is en dat kleine uk daar last van heeft?
    We hebben een hele beweeglijke uk die ik normaal gesproken meerdere keren per dag overduidelijk voel gymnastieken, zo niet de hele dag, maar vandaag is het een beetje rustig in m'n buik.
    Net met even op m'n rug liggen, handen op m'n buik en ff goed focussen weet gevoeld en nu is ie gelijk ook weer wat meer aan bewegen dus de zorgen zijn weer wat gezakt ;) maar vraag me dan toch af wat de reden is, dus dacht miss van de warmte? Dat zei vl ook al... Nadat ie me ff voor gek verklaard had 'het is ook nooit goed he!' :p aangezien ik soms de beeb wel kan smeken of ie niet ff een half uurtje rustig wil gaan slapen :D;)

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Ik merk ook dat hij rustiger is met de warmte. toen het ineens zo warm was vorige week was dit ook zo. Heeft hier iemand toen een topic geopend en bleek dat een heleboel meiden merkte dat de kleintjes rustiger waren.

3. Alex1982

Alex1982 Bekend lid

18 jan 2011
    607
    0
    0
    Ik werk in de jeugdzorg!
    in het o zo mooie zuiden van het land!
    Ben nu ruim 38 weken en ook een rustigere uk dan normsal. Gyn zei dat het normaal was omdat je zelf ook rustiger aan doet.

4. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Op jou termijn kan het sws zijn dat je baby soms wat rustiger is..ze zwemmen nog rond want hebben alle plaars..vanaf 28 weken moet je de baby dagelijks goed voelen..

Hier geen last van de warmte..vorige week wel in het zkh aan de ctg gelegen omdat ik dr minder voelde..maar dat kwam omdat ze met de beentjes naa mijn rug lag en de bewegingen dus minder door kwamen..was ff schrikken maar niks aan het handje

5. Itisuptome

Itisuptome Actief lid

12 dec 2014
    304
    0
    0
    Mijn ukje was vorige week met de tropische dag ook enorm rustig. Hetzelfde als jij omschrijft. Vandaag is ze toevallig weer heel druk ondanks dezelfde temperatuur...
    Bij mij hielp in een koele kamer rustig liggen; na een tijd voelde ik haar weer. Maar een stuk 'zwakker' dan normaal. Ze had het vast ook heel warm.

6. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Die van mij is juist druk. Ze zal wel van de warmte houden dan haha

7. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Vorige week en vandaag is de kleine ook rustig in mn buik. Af en toe een trapje maar niet zo druk als normaal.

8. MamaCeline

29 jan 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleine druktemakertje van mij trekt zich niks aan van het weer:D. Die is altijd druk, of t nou bloedheet is of normale temperatuur...

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Mijn beebje is juist drukker nu.

10. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ben op vakantie, en wij hebben hier dagelijks +33 graden. Mijn mega drukke baby is tijdens deze vakantie ook overdag echt een stuk minder druk. S'avonds in een koeler bad wordt de kleine weer een stuk actiever ;)

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Mijne ook, is niet te stoppen. Helemaal hyper van het weer ofzo.

Deel Deze Pagina