Bij m'n eerste heb ik 9 mnd lang gedacht dat ik een meisje droeg, ik had gewoon helemaal geen beeld bij mezelf met een jongetje. Ik was enorm verrast toen ik een jongensbaby tevoorschijn zag komen, maar het voelde ook meteen heel goed. Bij de tweede had ik niet zo'n duidelijk gevoel. Toch was ik heel verbaasd toen ik deze keer een meisje in m'n armen kreeg.
Ik en mijn vriend hadden vanaf het begin van de zwangerschap heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn. Toen bij de pretecho bleek dat het idd een jongen was waren we dan ook absoluut niet verbaasd! Ook iedereen in onze omgeving (vrienden, familie) dachten vanaf het begin dat ik zwanger zou zijn van een jongen.
ik had het bij mijn eerste en tweede goed, derde echt geen idee, nu is me jongste al weer bijna 7 als deze baby geboren wodt en de oudste 10, het is dus allemaal al weer een poosje geleden. Voor me vriend is echt alles nieuw want het is zijn eerste kindje, het was geen geplande zwangerschap maar zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer welkom. het is toch iedere keer weer een wondertje, toch denk ik en hij ook dat het een jongen wordt, zou ook wel leuk zijn dan heb ik twee jongens en twee meiden., ff afwachten tot de 26ste dan heb ik me 20 weken echo. Wel bedankt voor jullie reacties het is heel erg leuk om te lezen dat het toch bij iedereen verschillend is
Ik dacht de eerste keer een meisje maar wou graag een meisje. En toen we dus een meisje kregen dacht ik zie je wel...maar het was gewoon de wens van de gedachte. Je hebt 50% kans om goed te gokken...voorgevoel klopt soms dus wel en soms niet. Zekerheid heb je bij de geboorte. Ken namelijk ook mensen die een ander geslacht kregen dan de echo had uitgewezen. Deze keer geen gevoel maar het maakt me ook niet uit. Ik heb met 33 weken al weeen gehad dus ik hoop gewoon dat het gezond is en blijft.
Mijn gevoel was heel sterk dat ik een jongen zou krijg. Bleek op de echo's toch echt een meisje te zijn hihi.. Vriendlief heeft ook wel een avond nodig gehad om aan dit idee te wennen, omdat hij in zijn hoofd had geprent dat het een jongen zou zijn (dat kwam omdat ik dat altijd zei en omdat iemand ooit bij hem 'voorspelt' had dat hij 2 zoons zou krijgen haha). Ik was echter meteen gewend toen ze zeiden dat het een meisje zou zijn
haha ik heb beide keren totaal geen voorgevoel gehad. Ik wacht dus vol spanning nog een paar maandjes af .
Zelf had ik het mis, mijn vriend had het goed en mijn collega's (die nog van niks weten) hebben het bijna allemaal ook goed: een meisje. En mijn moeder roept al haar hele leven dat ze mij altijd met een dochter ziet en die heeft het dus ook goed... Geen idee waarom ik aan een jongen dacht maar ben ook super blij met een meisje. Al was het wel even wennen toen ze echoscopiste het vertelde...!
bij mn eerste zw. schap wist ik meteen al zeker dat het een meisje zou worden en het klopte. en nu weet ik bijna zeker dat er een jongentje in mn buik zit... ik heb ook al perongeluk wat jongetjes kleertjes gekocht... volgende week bij de 20 wk echo weten we het hopelijk zeker!
Ik had vanaf ongeveer de 10e week een heel sterk voorgevoel. Op een of andere manier wist ik het gewoon, geen twijfel meer mogelijk. Bij de 20 weken echo werd het geslacht verteld, wat voor mij puur een bevestiging was ipv een nieuwtje. Mijn voorgevoel had het dus bij het juiste eind. (wat trouwens vaker zo is, niet alleen nu met het geslacht)
Ik dacht een meisje en dit is met de 20 weken echo bevestigt Maarrr tot aan de geboorte blijft het altijd een beetje spannend vind ik
Ik had het heel sterk alledrie de zwangerschappen...en alledrie de keren had ik het goed (meisje). wel heel apart vind ik,het gevoel was zo aanwezig want het maakte ons helemaal niks uit.
Bij de eerste had ik het goed, bij de tweede was ik heilig overtuigd van een meid maar bleek het bij 2 verschillende echoscopistes een hele duidelijk jongen Mijn gevoel zit er (bijna) nooit naast en ik heb 3 dagen perplex rondgelopen. Ik ben er uiteraard helemaal blij mee maar vond het zo maf haha Ik durf nog steeds geen echte jongenskleertjes te kopen hihi...
ik had vanaf de positieve test gezegd dat het een meisje ging worden en nu is mijn prinsesje bijna 11 weken dus bij mij klopte het
ik zei in het begin van mn zwangerschap dat ik zwanger was van een tweeling en dat was ook zo. met 7 weken was alleen nog een leeg vruchtzakje te zien, vanaf toen heb ik geroepen dat we een meisje zouden krijgen en dat haar broertje was overleden. pendelen zei ook dat ik zwanger zou worden van een tweeling jongen en meisje. en dit klopt helemaal we krijgen idd een meisje
Vanaf het begin was ik ervan overtuigd een meisje te krijgen, mn man ook. De meeste in onze omgeving dachten dat het een jongetje zou worden. Maar met de geslachtsbepaling bleek het inderdaad een meisje te zijn en zowel mn man als ik waren erg blij dat het gevoel goed zat. Anders was het wel een hele omschakeling geweest haha (jongetje was ook goed hoor )
Ja, hoor. Mijn voorgevoel klopt! Ik dacht een jongen terwijl mijn omgeving riep dat het een meisje zou zijn. Maar mijn nieuwsgierigheid blijft hoor. Ik weet het geslacht dan wel, maar hoe gaat hij eruit zien? En het karakter? Ben nog steeds benieuwd...