voorgevoel geslacht, klopt of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mam van drie, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Bij de 1e had mijn voorgevoel gelijk, ik heb ook altijd gezegt dat ik graag een zoon zou willen als 1e kindje en jep we hebben een prachtige zoon!:D
    Bij de 2e hadden wij allebei heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn ( waarschijnlijk, omdat we het allebei zou graag zouden willen ) mijn familie zei overigens allemaal dat het weer een jongen zou zijn en jep de echo heeft bevestigd, dat we weer een wolk van een zoon krijgen:D Moesten wel even wennen aan het idee, ma zijn hartstikke blij:D

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Bij de eerste was ik er van overtuigt dat het een jongetje zou zijn, en nu dacht ik vanaf het begin een meisje. Heb beide keren gelijk gehad, terwijl ik helemaal geen voorkeur had :D

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Mijn man weet ineens helemaal zeker dat we een jongen krijgen ;), hij wil er zelfs een etentje in Parijs op inzetten :$.

Nou, ik ben benieuwd, maar door zijn superzelfverzekerde houding denk ik nu ook dat we een jongen krijgen haha.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Op het moment dat ik positief teste van mijn dochter zei ik tegen mijn vriend, we krijgen een meisje! En toen liet ik hem de test zien.. Bij de 20 echo dachten ze dat ze wel een meisje zal zijn maar konden ze het niet met zekerheid zeggen omdat ze er niet helemaal goed voor lag, een week later bij de pretecho werd mijn vermoeden bevestigd en toen ze geboren werd, kregen we idd een gezonde meid!

5. Mams255

Mams255 Actief lid

10 apr 2010
    291
    0
    0
    Overijssel
    Bij de eerste had ik het gevoel beetje dat ik een meisje kreeg maar kreeg een wolk van een zoon, en nu heb gevoel dat het een jongen wordt en heb deze week 20 week echo dus ben erg benieuwd of het klopt.

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    De eerste keer dacht ik dat het een meisje was en dat klopte.
    Nu dacht ik zeker te weten dat het een jongen is, maar het schijnt toch echt een meisje te worden ;)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij klopt het deze keer waarschijnlijk weer niet! :)

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Geen voorgevoel hier maar ik heb wel gezegd dat met mijn geluk altijd het wel het tegenovergestelde zou zijn van wat ik zou willen. En ik heb gelijk gekregen...

9. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn eerste voorgevoel is juist!!!! :)

10. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik had het beide keren mis. :D

11. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Voorgevoel groeide naarmate de tijd verstreek.
    Met 7 maanden voelde ik het vrij zeker. (zonder geslachtsbepaling)
    Ook kwamen we minder goed uit de meisjesnamen en de jongensnamen hadden een betere klik;)
    Het klopte allebei de keren, 2 zoons:)
    Maar nu met 16 weken, de derde: nog geen idee!
    Het komt nog wel.

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik "wist" voor mezelf dat het een meisje zou worden. We zeiden voor de grap ver van te voren al wel eens 'onze eerste wordt een meisje'. We hadden alleen een leuke meisjesnaam (wel voor de zekerheid ook een jongensnaam), het voelde gewoon echt zo.

En voila! We wisten het niet van te voren van een echo, maar het was een meid!

Bij ons klopte het voorgevoel dus heel erg!

13. November2011

16 mei 2011
    32
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb echt geen idee. In het begin, toen ik de baby zag, dacht ik dit is een jongetje! Vond het hoofdje op zijn vader lijken, dus was de link heel snel :D

Maar nu merk ik dat ik al weet welke naam ik de baby ga geven als het een meisje wordt en eigenlijk stiekem naar meisjes kleding kijk.

Gewoon dubbelgevoel. Moet nog 14 dagen wachten om te zien wat het wordt:)

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had heel sterk het idee dat we een dochter zouden krijgen en dat bleek te kloppen.
    Maarja... 50% kans dat het goed was natuurlijk, ds ik ben toch altijd een beetje sceptisch over dat voorgevoel ;)

15. MHMW

MHMW Niet meer actief

Bij mijn eerste zwangerschap was ik er van overtuigd dat het een meisje zou worden, maar we hebben toch echt een zoon gekregen. Nu bij de tweede denk ik weer een meisje, 22 juni horen we het.

16. mam van drie

mam van drie Actief lid

29 mrt 2011
    142
    1
    0
    accountmanager binnendienst
    zwolle
    Mijn voorgevoel zei een jongen, bij mijn 20 weken echo vroeg ze of ik het geslacht wilde weten, toen ik ja zei , zei ze , op basis van wat ik zie , zeg ik een meisje.

Dus ja mijn voorgevoel klopte dan niet, tenzij echoscopiscte het fout had, maar denk niet .... Zij doet al 10 jaar Guo, dus denk dat ze wel goed zit hahah

17. PinkPearl

PinkPearl Actief lid

16 jan 2011
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik een meisje krijg. T is echt een gevoel, heb er verder geen verklaring voor ofzo. Moet nog lang wachten voor ik het 'echt' weet. Afwachten dus!!!

18. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    In het begin dacht ik zeker te weten dat het een jongetje zou worden, mijn man dacht een meisje, maar nu weet ik het niet meer! Ben dus ook erg benieuwd, ik ga volgende week woensdag voor de 20 weken echo..Spannend!!

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik had heel sterk het gevoel dat het een jongetje is, maar bij de echo bleek het toch een meisje. Mij maakt het verder helemaal niets uit, vind het wel grappig dat mn gevoel er zo naast zat, hihi :D

20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nope bij alle 5 fout :)

Deel Deze Pagina