Ik was er van overtuigd dat we een meisje kregen. Iedereen in onze omgeving wist ook zeker dat we een meid kregen. Ik en mijn partner hadden allebei al meerdere keren gedroomd dat het een meid was. Bleek het bij 16 wekent och wel heeeeeeeeeeeeel duidelijke en jongen te zijn
Vanaf de eerste positieve test wist ik zeker dat het een jongen was. Mijn partner lachte me een beetje uit omdat ik zo zeker hierover was en ging als protest beweren dat het een meisje was Zodat in ieder geval iemand het goed zou hebben. Het is een jongen. Persoonlijk denk ik dat je zoiets wel kunt weten en niet alleen gokken. De ene persoon zal er gevoeliger voor zijn dan de ander. Sommige mensen weten ook wie er belt nog voor de telefoon overgaat.
Toen ik zwanger was van de tweeling, had ik al heel snel een sterk gevoel dat het twee meiden zouden zijn, terwijl ik eigenlijk een jongen en een meid wilde. Dat sterke gevoel nam af, toen een vriendin van ons beviel van 2 meiden. We hebben nu 2 meiden en ben weer zwanger. Ik had in het begin het gevoel dat ik zwanger was van een jongen, maar nu is het omgeslagen naar een meisje, dus ik weet het niet. Bij de 16 weken echo werd er gezegd dat het waarschijnlijk weer een meid is, maar dit gewoon een kleine kans is, omdat het kan zijn dat de balletjes bij een jongetje nog niet ingedaald zijn rond die tijd. Hopelijk weten we volgende week meer!!
Ik had bij de eerste zs het gevoel dat het een jongen was (als enigste) en het was een jongen. Ik had ook alleen een jongensnaam, keek alleen naar jongenskleding...... Nu had ik het gevoel dat het een meisje zou zijn. heb er 3x over gedoomd en had alleen maar een meisjesnaam.... en het is inderdaad een meisje..... maar de naam wordt het niet want het past voor mijn gevoel toch niet bij haar!