Jah ik heb nu ook een andere zwangerschap dan me (1e) dochter, mijn schoonzus had dat ook maar ze heeft wel 2 meisjes dus het kan wel
Ik denk een jongen, mijn man denkt een meisje. Hopelijk weten we het op 06 september want dan hebben we de 20 weken echo.
He meiden ik heb morgen geslachtbepalingsecho heel spannend heb met 9 weken de laatste echo gehad dus we zijn zo benieuwd wij denken allebei een meisje en mn stiefzoontje mocht vandaag wat uitzoeken bij de hema voor de baby en waar kwam hij mee aanzetten roze minilaarsjes met roze sokjes ben benieuwd morgen weten we het hopelijk!!
ik heb ook gestemd maar ik zie dat iedereen nu stemt die nog zwanger zijn haha. ik had bij de 6 weken echo al een gevoel dat het een jongen zou worden en dat was ook zo. ik dacht zet het er toch maar bij ahaha
Wou jullie even laten weten dat ons voorgevoel klopte! Wij dachten een jongentje en gisteren de geslachtsbepaling gehad en het blijkt dus ook een jongentje te zijn!
ik "wist" van begin af aan dit is een jongen! de 20 weken echo heeft het bevestigd en het klopt helemaal in het gevoel.... vorige zwangersschap gevoel meisje, bleef een verassing (wilde het toen niet weten) maar ja hoor! een meid!
vanaf het begin zei ik: het is een jongen, maar met de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje te zijn! haha
al vanaf het begin gedacht dat het een jongentje zou worden en bij de 20 weken echo werd dat bevestigd. de chinese hadden het ook al voorspeld. echt heel grappig.
Ik denk een jongen! Mensen uit de omgeving zijn verschillend. Ze denken omdat ik veel puisten heb een meisje, de anderen gewoon een jongen