Het maakt mij ook helemaal niks uit. Een jongetje zou het gezin mooi in balans brengen, maar een zusje voor Eliza zou ook erg leuk zijn als ik zie wat voor contact ik met mijn eigen zussen heb.. Mijn man zou wel graag een jongetje willen.. Ach ja alles is welkom! Maar toch vreemd dat je echt een sterk voorgevoel kan hebben, toen ik net zwanger was van Eliza zaten we alleen maar meiden namen te verzinnen, iets anders kwam gewoon niet in ons op.. Pas met 27 weken wisten we dan dat we een meid gingen krijgen, ik heb voor die tijd vaak gezegt van: Stel dat het nou wel een jongen is, dan moeten we als een gek een naam voor hem verzinnen, we wisten het echt niet! En meiden namen hadden we volop.. Tja, we zullen zien wat het gaat worden, het is weer spannend! Groetjes Kalush
ik had heel erg de nijging om rose te kopen terwijl ik deze kleur afschuwlijk vind. toch pakte ik in elke winkel weer rose vast ipv blauw maar kocht het niet want stel. ook had ik gedroomt over een klein meisje en op de echo bleek het dan ook zo te zijn. mijn moeder dacht trouwens ook dat het een meid zou worden maar me vriend was zeker van een zoon haha
TOen ik zwanger was had ik heel sterk het gevoel dat ik een meisje had. Ik zei steeds tegen me man ik voel het, het is een meisje. Met de 20 wkn echo is mij verteld dat ik een jongejte had. Ik moest wel even slikken, ik was zo teleurgesteld. Achteraf heel dom natuurlijk, het aller aller belangerijkste is dat je kindje gezond is. Toen ik 32 wkn zwanger was heb ik weer een echo gehad en weer heb ik gevraagd naar het geslacht. Me gevoel zei echt dat ik een meisje had, volgende zwangerschap dan ga ik niet meer me gevoel achterna. Ik zal het dan loslaten(denk ik).
Voordat ik wist dat ik zwanger was, ongeveer rond de innesteling (achteraf), droomde ik een heel duidelijke droom over een meisje. Ze leek precies op ons. Een week later testte ik positief. Vanaf het begin heb ik een heel sterk voorgevoel, ook door de droom, gehad dat het een meisje was. Ik dacht ook 'in' roze, meisjes. Toch vroeg ik me wel constant af of ik wel op dat voorgevoel kon vertrouwen. En ja hoor, tijdens echo bleek het voor 95% een meisje en nu met pretecho nog eens bevestigd
ik heb een sterk voorgevoel dat het een jongetje wordt...mensen om mij heen ook. Maar af en toe slaat de twijfel wel een beetje toe...wie weet we zullen zien..beide is welkom. de chinese geslachtskalender zegt overigens een meisje.
Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik 3 weken nodig om aan dat idee te wennen (ik was ervan overtuigd dat ik een jochie zou krijgen). De zwangerschap van mijn zoon liep anders. Het was niet nodig om aan het idee te wennen dat hij een hij is, ik was er weer van overtuigd! Ik moet zeggen dat we bij onze dochter jongens namen klaar hadden voor de pret-echo, en bij zoonlief hadden we eigenlijk alleen maar meisjes namen verzonnen.
Ik wist heel zeker dat we een zoontje zouden krijgen....Lindsey is echt een meisje haha! Mijn man wist zeker dat het een meisje werd, hij had dus gelijk.
ik had nooit het gevoel wat het zou worden maar mijn vriend heeft altijd gedacht dat het een meisje zou worden en mijn oom is er heeeel zeker van dat het een jongetje word hij heeft vaker voorgevoelen maar nou heb ik gedroomd dat iedereen dacht dat het een jongen zou worden en dat ik toen ik ging bevallen het een meisje was en de chineese calender zegt ook een jongetje dus durf niks te geloven als het maar gezond is en verder maakt het mij niet uit wat het word we hebben overgens al wel een meisje naam die hadden we al heel snel maar nog geen jongens naam raar he ben wel heel benieuwd wat het word kan bijna niet wachten 1 ding is zeker als het maar gezond word liefs diane
ikzelf en eigenlijk IEDEREEN om mij heen incl mn man denken n jochie... behalve mijn zus, die zegt n meisje :O ik vind t ook niet leuk om naar rokjes te kijken bv maar ik trek meteen naar stoere broekjes en zo...blauw... ik koop neutraal, omdat mijn man niet wil weten wat het word, dus het blijft tot de bevalling n verrassing voor ons
Ik was eigenlijk sterk overtuigd dat het een meisje wordt. Nog steeds eigenlijk, maar omdat we al overeenstemming hebben over een jongensnaam en voor een meisje echt nog geen idee hebben, heb ik het idee dat het een meisje wordt toch even losgelaten.
Ja hoor...vannacht droomde ik over een *jongen* die Jens heette (zou mijn zoon nooit Jens noemen?) en die heel snel groeide. Was geen bal aan de kraamtijd! Aan het einde van de tweede dag leek hij heel erg op mijn vriend, was hij groter dan mij en kon hij al lezen en praten! Bevalling was wel fijn, super super snel en zonder pijn. Zoals het alleen in dromen kan!
Vanaf het moment dat ik weet dat ik zwanger ben hebben mijn vriend en ik het al over 'zij' en 'haar', we hebben beide heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Mijn ouders trouwens ook. Zul je zien dat het een jongetje wordt
Is toch best vreemd dat sommige echt zo'n sterk voorgevoel hebben? Maar altijd leuk om erover te fantaseren.. Groetjes Kalush
Toen ik zwanger was van onze eerste "wist" ik meteen dat het een knul was....het was zo'n sterk gevoel. Bij de pretecho had ik heel vreemd staan kijken als ze gezegt hadden dat het een meisje was.....maar mijn gevoel klopte....het was een jongen.
ik en mijn ventje hebben gelijk gezegd dat het een jongetje zou worden... alle 2 zo´n sterk voorgevoel.. EN JAAAAAAAAA tis een manneke hoor hihihi.... gaan t Brandon noemen
Ik had in mijn zwangerschap stellig de overtuiging dan het een meisje zou worden, mijn vriend ook Ik keek ook alleen maar naar meidenkleding enzo....Nou ben ik 10 weken te vroeg bevallen en dan wordt je natuurlijk al erg overdonderd maar toen ze me feliciteerden met mijn zoon was ik nog meer overdonderd Ik dacht echt mijn zoon : : Aangezien ik hem maar heel kort gezien heb na de keizersnee en dus zelf het bewijs niet gezien had kon ik het echt niet geloven. Ik wist niet eens zeker meer of ik het wel goed gehoord had. Toen ik uit de OK kwam was dan ook (na de vraag hoe het met hem ging) mijn tweede vraag aan mijn vriend....is het echt een jongen. Zijn antwoord was; ja echt waar, we hebben er helemaal naast gezeten
Ik had een droom de nacht voordat ik pos testte dat we op 6 november een meisje zouden krijgen.De volgende ochtend testte ik dus positief, nadat we er over hadden lopen geinen en nu blijkt het bij de 20 weken echo ook echt een meissie te zijn!
Allemaal voorgevoelens ja! haha! Leuk hoor! Ik heb altijd gedacht dat het een jongetje zal worden en mn vriend ook (en hij nog steeds!), we hadden direct haast al een jongens naam en voor het meisje waren we helemaal niet echt bezig...! Alleen maar voor jongentjes bezig enzo... Ook mijn ouders zeggen een jochiej en m'n broer en zijn vrouw ook! Maar opeens vorige week moest ik een meisjesnaam gaan verzinnen (mijn gevoel dan) en ben ik nu heel druk voor een meisje, dus mijn gevoel zegt nu heel duidelijk een meisje! Ik weet het echt niet meer! Maar beide is ontzettend welkom! Ik heb totaal geen voorkeur! Als het maar gezond is, dat is echt het belangrijste! En het lijkt me beiden gewoon super leuk! We wachten rustig tot 8 november ongeveer! In die tijd zullen we het weten! (We laten het een verrassing totdat het geboren is.) Liefs Gerieke