Voorgevoel geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Heel raar, meteen na mijn IUI wist ik dat het gelukt was terwijl ik nog twee weken moest wachten op het testen.
    Ik was er ook meteen van overtuigd dat het een meid zou worden. (is dus ook zo)
    Van mijn miskraam ben ik er van overtuigd dat het een jongen was, maar dat zullen we nooit weten natuurlijk.

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik wist het bijna 100% zeker dat ik een jongen kreeg... En ja hoor.. op de 20 weken echo was het duidelijk te zien :D

Maar had trouwens een meisje ook even leuk gevonden hoor! Dan was misschien de verassing nog groter geweest, hihi..

Maar ben super trots op mijn ventje :D

3. joey26

joey26 Actief lid

15 feb 2007
    143
    0
    0
    ik had echt een voorgevoel dat het een meisje zou worden, zelfs over gedroomd.

maar we krijgen toch een jongetje! mijn gevoel klopte dus eigenlijk helemaal niet.

4. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Eerst dachten wij beiden heel sterk dat et een jongetje zou zijn, nu weer dat et een meid zal zijn, of zou et toch..............? :-k

Nou ja over een paar weekjes weten we et! ;)

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik had ook een voorgevoel. Alleen had ik het wel mooi mis :)

6. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Nou mijn voorgevoel was helemaal mis! Maar goed, bijna iedereen in mijn omgeveing heeft het mis, denk zeker 95 %. Er zijn er maar twee die het goed hadden, mijn vriendin en mijn oma!

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik denk dat wij een knulletje krijgen. Waarom geen idee ?
    We hebben al een zoon en een dochter. Het maakt me verder ook helemaal niets uit.

DE meeste mensen om ons heen denken jongen behalve 1 vriendin die denkt een meisje.

De geslachtskalender zegt jongen. Dus 1 aug zullen we het wel zien.
    Als frummeltje mee wil werken

8. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik zat ernaast. Chinese kalender ook.

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Nou ik moet ook nog even geduld hebben wil ik weten of mijn voorgevoel me voor de gek houdt ja of nee..
    Mijn gevoel komt overeen met de chinese kalender.. maar goed dat zegt natuurlijk helemaal niks.
    Bij Eliza klopte alles.. maar dat zal gewoon puur toeval zijn geweest!

Groetjes Kalush

10. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Ik heb het gevoel dat het een jongen word.
    We zien het eind december/begin januari wel hihi

11. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    In het begin van mijn zwangerschap had ik geen voorgevoel ofzo.
    Tot ongeveer de 6de maand. In één keer dacht ik: het wordt een jongen.
    Waarom? geen idee. Ik heb het gevoel heel sterk.

Ben wel benieuwd of het zo is.
    Trouwens, het maakte me niet uit of we een zoon of een dochter krijgen. Als het maar gezond is.

Groeten van Friezin

12. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    ik denk een jongen mijn man denkt ook een jongen mijn oma denkt ook een jongen mijn moeder denkt ook een jongen mijn vader denkt ook een jongen en mijn zusje denkt een meisje. een van hun zal wel gelijk hebben haha

de chinese kalender zegt ook een jongen

13. Lindsayvdh

Lindsayvdh Bekend lid

19 dec 2006
    671
    0
    0
    Ik heb zelf niet echt een voorgevoel ja misschien ook wel. Denk een meid maar wil er niet te veel aan denken. Me moeder heeft gedroomd dat het een jongen wordt en van anderen hoor ik weer dan het een meid wordt. Ach we moeten nog een tijdje afwachten he. Een meid lijkt me wel heel erg leuk ben denk ik wel een meiden mama maar een jongen zou ik ook super gaaf vinden. Ja voorkeur heb je atijd wel een beetje he. Maar ja daar komt de ciche als het maar gezond is. laten we dat eerst maar eens afwachten.

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje wordt en iedereen om me heen ook.. Behalve mijn mannetje, die weet het gewoon écht niet. Mijn moeder denkt juist dat het een meisje wordt en heeft al een meisjes pakje gekocht en schoentjes met een strikje!
    Echt heel stom, maar ik heb altijd gedacht dat mijn eerste een meisje zou worden.. en heb ook wel een lichte voorkeur voor een meisje. Slaat nergens op en ik schaam me er ook wel een beetje voor.. het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed is met de kleine. Maar een jongetje is zo wennen, denk ik..

We shall see.. de dertiende! :D Ben onwijs benieuwd!

15. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb wel toegeven aan mijn gevoel en had ook gelijk :)

16. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Bij mijn dochter had ik sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn...en dat klopte. Bij deze zwangerschap ging ik ook weer voor een meisje, maar wat bleek....bij de 20 weken echo zagen we een jongen! Wat een verassing!

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb vanaf het begin van mijn zwangerschap gedacht dat ik een jongen zou krijgen, maar nu dat ik een mk heb gehad zal ik het nooit weten.
    Maar ik denk nog steeds dat mijn eerste kindje een jonge zal worden.

Vraag me niet waarom......

groetjes Liesje

18. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

mijn voorgevoel was dat ik een jongentje zou krijgen..
    helaas zal ik dit nooit weten. heb 23-6 een mk gehad..

19. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn zus en ik waren tegelijkertijd zwanger (en tegelijkertijd bevallen)
    Maar (bijna) iedereen dacht dat ik een meid zou krijgen en m'n zus een jongen.
    Maar op 12 februari bleek het toch andersom te zijn.
    Allebei dachten we; he een ....? Natuurlijk een ....!
    En nu kan ik me niet meer voorstellen dat ik ooit heb gedacht dat ik een meid zou krijgen. hihi

20. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Bij Lynn zat iedereen ernaast, ook de chinese geslachtskalender. Heb nu een voorgevoel dat we een jongetje krijgen, maar ja, dat dacht ik dus bij Lynn ook...we wachten maar geduldig af.

Deel Deze Pagina