Ik dacht zelf echt een meisje te krijgen. Manlief wist zeker een jongen en hij had toch echt gelijk...haha
ziet er naar uit dat manlief bij mij ook gelijk krijgt en dat het 'voorgevoel' idee echt een utopie is . 50% had het juist dus puur geluk eigenlijk. Nou ja toch nog altijd leuk om te proberen gokken. Ikzelf heb voorlopig nog geen voorgevoel deze keer. Eerst al eens duimen dat we de 12 weken grens halen
Bij mijn dochter duidelijk het gevoel dat het een meisje was, en klopte helemaal. Deze zwangerschap eigenlijk nog niet echt een voorgevoel! Neig wel meer naar meisje dan naar jongen, maar dat kan ook komen doordat mijn eerste kindje al een meisje was, en je daarom meer denkt over de baby als zijnde een meisje. We gaan het zien! Over 2.5 week pretecho .
Eerste 2 wel, laatste 2 niet. ik dacht bij dochter van 2,5 jaar dat ze een jongen zou zijn en nu droomde ik steeds weer dat het een knul zou worden en wordt weer een meid
Bij de eerste dacht ik dt t een jongen zou worden en dat was t ook. Bij de tweede dacht ik echt een meisje maar ook een jongen. Nu denk ik weer een meisje maar iedereen denkt een jonen dus dat brengt me aan t twijfelen hihi weet t pas over drie weken maar zou wel graag een meisje willen na twee jongens
Al toen ik het ziekenhuis in ging voor behandelingen voelde/wist/dacht ik de eerste is een jongen. Heilig van overtuigd. Heb zelfs al een blauw shirtje en echt 110% overtuigd. Wordt straks echt even slikken als het niet zo is...helemaal niet omdat het een meisje is!!! Neeee omdat mn gevoel mij dan ongeveer een jaar in de steek heeft gelaten Nog 1.5week dan weten we t!
Ik had vanaf het begin af aan heel sterk het gevoel dat we een meisje zouden krijgen en het blijkt ook een meisje te zijn.
De eerste paar weken (tot 8 weken ofzo) dacht ik misschien een meisje te krijgen terwijl wij stiekem best graag een jongetje wilden. Daarna had ik ineens het gevoel dat het toch een jongen was en dit werd bevestigd bij de geslachtsbepaling met 16 weken (en bij 20weken nog steeds, heel fijn ). Voorgevoel werd steeds sterker dus had wel even moeten omschakelen als het een meisje bleek.