Voorgevoel geslacht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelke, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Ik "wist zeker" dat er een klein knulletje in mn buik zat en t klopte !

2. Gember

Gember Niet meer actief

Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongen kregen en reageerde heel verbaasd toen bij de 20-wekenecho bleek dat we een meisje kregen! Ik vroeg zelfs of ze het nog een keer wilde controleren. :p

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja en klopte in geen enkel geval. 😁

4. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    We hebben gisteren een echo gehad. En mijn voorgevoel klopt :)
    We krijgen een meisje! Ik was de laatste 2 weken zooo overtuigd van mijn gelijk.
    Ik kon het ook niet hebben dat mensen maar durfde te beweren dat het sowieso een jongen ging worden.
    Moest het een jongen zijn geweest, was die even welkom maar ik zou toch even moeten slikken. Tijdens mijn zwangerschap had ik zo n sterk voorgevoel en voorkeur voor een meisje terwijl het daarvoor mij echt niet uitmaakte. :)

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap wist ik zeker dat ik een jongetje zou krijgen.. en dat was ook zo :D.. nu neig ik meer richting meisje.. ben benieuwd of dat gevoel blijft..

6. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Bij de eerste hadden we een voorgevoel voor een meisje. Dit werd onze mooie boeffie. Bij de tweede had ik geen voorgevoel. Dit was gewoon een jongen omdat we er al 1 hadden. Klopte dus ook, we kregen onze tweede lieve knul.
    Nu zwanger van de 3e. Geen voorgevoel... helemaal niks.
    Ben natuurlijk wel onwijs nieuwsgierig ;)

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Bij de eerste was ik er heilig van overtuigd dat het een jongen was, en dit was ook zo. Tijdens deze zwangerschap had ik er totaal geen gevoel bij, en dit is een meisje.

8. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij krijgen een jongen! Ik weet het zeker, denk ik.

9. Roosvb

Roosvb Lid

19 mei 2015
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist zeker dat ik een jongetje zou krijgen, had zo'n sterk gevoel vanaf ongeveer 2 weken nadat ik wist dat ik zwanger was (ben :)) .... Het wordt ook een jongetje. De vrouw bij het echocentrum zei tijdens de geslachtsbepaling dat dat voorgevoel vaak klopt.

10. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik wist zeeeeker dat ik een jongen zou krijgen. Heel sterk voorgevoel. Maar er klopte geen hout van :D

Deel Deze Pagina