Ik was er heilig van overtuigd dat we een jongen kregen en reageerde heel verbaasd toen bij de 20-wekenecho bleek dat we een meisje kregen! Ik vroeg zelfs of ze het nog een keer wilde controleren.
We hebben gisteren een echo gehad. En mijn voorgevoel klopt We krijgen een meisje! Ik was de laatste 2 weken zooo overtuigd van mijn gelijk. Ik kon het ook niet hebben dat mensen maar durfde te beweren dat het sowieso een jongen ging worden. Moest het een jongen zijn geweest, was die even welkom maar ik zou toch even moeten slikken. Tijdens mijn zwangerschap had ik zo n sterk voorgevoel en voorkeur voor een meisje terwijl het daarvoor mij echt niet uitmaakte.
Bij mijn eerste zwangerschap wist ik zeker dat ik een jongetje zou krijgen.. en dat was ook zo .. nu neig ik meer richting meisje.. ben benieuwd of dat gevoel blijft..
Bij de eerste hadden we een voorgevoel voor een meisje. Dit werd onze mooie boeffie. Bij de tweede had ik geen voorgevoel. Dit was gewoon een jongen omdat we er al 1 hadden. Klopte dus ook, we kregen onze tweede lieve knul. Nu zwanger van de 3e. Geen voorgevoel... helemaal niks. Ben natuurlijk wel onwijs nieuwsgierig
Bij de eerste was ik er heilig van overtuigd dat het een jongen was, en dit was ook zo. Tijdens deze zwangerschap had ik er totaal geen gevoel bij, en dit is een meisje.
Ik wist zeker dat ik een jongetje zou krijgen, had zo'n sterk gevoel vanaf ongeveer 2 weken nadat ik wist dat ik zwanger was (ben ) .... Het wordt ook een jongetje. De vrouw bij het echocentrum zei tijdens de geslachtsbepaling dat dat voorgevoel vaak klopt.