Goedemiddag dames Ik had een vraag aan jullie, niet dat jullie dokters zijn maar misschien wel herkennen waar ik last van heb. Ik ben nu 19 weken zwanger. Sinds een week heb ik kramp in mn onderbuik, tussen mn navel en schaambeen in. Het voelt niet als darmkrampen. Als ik moet plassen neemt de kramp toe, uitplassen voelt ook niet fijn maar blaasontsteking is vandaag uitgesloten. Ook als ik opsta neemt de kramp toe en straalt sinds vanmiddag ook af en toe naar rechts uit. Loop soms echt krom van de pijn. Na contact met de vk, gooide ze het op mijn schaambeen omdat ik daar drukpijnen heb af en toe, wat ik dan weer toeschrijf aan mijn hypermobiliteit. Heeft één van jullie enig idee in welke hoek ik dit moet zoeken? Blaaskramp.. bandenpijn.. geen idee werkelijk. Erg vervelend is het wel. Alvast bedankt voor het meedenken!
Wellicht je bekken? Ik heb bekkenklachten en soms uitstralende pijn naar mn schaambot en mn banden doen ook pijn.
Bekken loop ik al sinds 13 weken mee. Dat voelt anders. Dit zit hoger. 2 a 3 vingers onder mn navel. Thanks in ieder geval
Ik had het ook een paar dagen inderdaad. Maar het was niet pijnlijk of vervelend. Ik hield het ook op groeipijn.
Dat zou kunnen inderdaad wasrek. Oreokoekje, dan voelde het bij jou anders haha. Hier echt kramperig en behoorlijk pijnlijk.