Buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maanvlinder, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames

Ik had een vraag aan jullie, niet dat jullie dokters zijn maar misschien wel herkennen waar ik last van heb.
    Ik ben nu 19 weken zwanger.
    Sinds een week heb ik kramp in mn onderbuik, tussen mn navel en schaambeen in. Het voelt niet als darmkrampen.
    Als ik moet plassen neemt de kramp toe, uitplassen voelt ook niet fijn maar blaasontsteking is vandaag uitgesloten.
    Ook als ik opsta neemt de kramp toe en straalt sinds vanmiddag ook af en toe naar rechts uit.
    Loop soms echt krom van de pijn.

Na contact met de vk, gooide ze het op mijn schaambeen omdat ik daar drukpijnen heb af en toe, wat ik dan weer toeschrijf aan mijn hypermobiliteit.

Heeft één van jullie enig idee in welke hoek ik dit moet zoeken? Blaaskramp.. bandenpijn.. geen idee werkelijk. Erg vervelend is het wel.
    Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Ik heb dit gevoel ook ooit, maar heb ook geen idee wat het is, dus lees even mee!

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Wellicht je bekken? Ik heb bekkenklachten en soms uitstralende pijn naar mn schaambot en mn banden doen ook pijn.

4. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bekken loop ik al sinds 13 weken mee. Dat voelt anders. Dit zit hoger. 2 a 3 vingers onder mn navel.
    Thanks in ieder geval

5. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Ik vind het klinken als groeipijn of bandenpijn :)

6. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik had het ook een paar dagen inderdaad. Maar het was niet pijnlijk of vervelend. Ik hield het ook op groeipijn.

7. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zou kunnen inderdaad wasrek.

Oreokoekje, dan voelde het bij jou anders haha. Hier echt kramperig en behoorlijk pijnlijk.

8. maanvlinder

maanvlinder Actief lid

16 feb 2015
    318
    0
    16
    NULL
    NULL
    Net de uitslag van de dagkweek gehad. Toch blaasontsteking. Ben ik toch niet helemaal gek.

9. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Aiii! Goed dat je daar dus op getest bent. Beterschap!

Deel Deze Pagina