Hoi, Sorry hoor maar ben er weer.... Beetje jammer dat er sommige zo negatief reageren. En thanx meiden die dit ook voelden! Ik snap het heus allemaal zelf ook wel en ik heb echt niet een hele babykamer gekocht ofzo. Had gewoon een bon die nog een week geldig was en aangezien de babywens er toch is heb ik er wat voor gekocht. Das toch niet erg? Wij zijn eigenlijk er heel nuchter in. En daarom vroeg ik ook naar meer mensen met zon voorgevoel. En als het deze ronde niet raak is dan gaan we gewoon verder. Maar goed, ik heb later me ei gehad dan gedacht en nu mag ik de 14de testen. Dus even afwachten nu en test echt pas na de 14de. We zullen zien?! Liefs
Ik hoop voor je dat je gevoel inderdaad goed is en dat je echt zwanger bent. Toen ik net stopte met de pil in oktober 2007 dachten wij dat wij ook wel snel zwanger zouden zijn... Ik kreeg van een toenmalige collega allemaal babyspul die ze niet meer kon gebruiken en ze kwijt moest omdat ze gingen verhuizen. Ook waren wij zo dol in de kop dat we een babykamer via Marktplaats (echt een mooi kamertje trouwens) goedkoop hebben gekocht. En nu staat het maar te staan (niet in elkaar trouwens, dat vonden we toch teveel van het goede) op het kamertje wat hopelijk ooit de babykamer zal worden. Waar ik maar mee wil zeggen dat je zoveel mogelijk nuchter moet blijven. Houdt er alsjeblieft rekening mee dat je gevoel je ook erg goed voor de gek kan houden. En schaf nog niet al te veel spul aan. Het is alleen maar pijnlijk als het wel langer duurt voordat je zwanger bent. En bovendien, wat is er leuker dan te shoppen voor babyspullen als je daadwerkelijk zwanger bent? Nogmaals: ik hoop dat je gevoel je niet bedriegt en dat je straks een mooie positieve test in handen mag houden. Liefs!
ze heeft maar wat gekocht omdat de bon anders vervallen was he. dat snap ik dan wel. ok je lichaam kan je zwaar bedriegen. dat zal ze ook wel weten. ik heb deze ronde ook vanaf mijn vorige ongi het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. en dat had niks met kwaaltjes ofzo te maken he want moest mijn eitje nog hebben.
@ mama van bo Thanx! Ik weet het idd allemaal heus wel ja. Maar jij mag ook op valantijn testen toch? Spannend he! Hou je in de gaten hoor...
ja ja ik test ook op Valentijn hihi als ik tot dan kan wachten de kwaaltjes zijn er maarja is het daarvan?
hee mir, Het gevoel denk ik niet erg bij na, is het wel is het niet, maar ook ik heb een shopdrang hoor en daar is helemaal niets mis mee!! Gewoon doen waar jij je goed bij voelt, doe ik ook! Heb ook geen dozen vol hoor, maar als ik iets leuks zie, of aanbiedingen wil ik het wel meteen kopen, kopen, kopen haha!! Ik duim iniedergeval voor je!
hee hee!! offtopic; perry jij ook hier? waarom niet iets kopen wat je leuk / mooi vind? Boeiend!! Je spaart toch ook voor je uitzet? dus waarom niet voor zoiets? Hier al dozen vol; sokjes rompers shirten truien klompjes ?(van lief! eigenlijk is bijna alles van lief) etc. waarom niet? als ik iets leuks zie koop ik het! als het ooit niet lukt kun je er iemand anders blij mee maken en is het pech.. toch? het voelt heerlijk om de winkel uit te lopen met zomaar een paar sokjes! er ik zeg eerlijk; 1 keer in de week haal ik alles! uit die doos en zwijmel er heerlijk bij weg! waarom?? het geeft hoop... liefs xx
En dat vind ik ook hoor,lekker shoppen als jou dat een fijn gevoel geeft . Ik ga morgen ook de prenatal in hoor,ik heb mijn zinnen gezet op een paar hele leuke kleertjes haha. Al heb ik voldoende kleertjes (unnisex) van mijn dochtertje. En die heb ik ook al lekker uitgezocht afgelopen dagen,is niks mis mee! liefs
Hon ben het totaal met je eens!!!! Het geeft inderdaad hoop, dat heb je mooi gezegd!! & jaa hier ook een geweldig gevoel om de winkel uit te lopen met een lief klein baby dingetje
Beter meer als niets toch Ahh prenatal heeft zulke leuke dingen, als ik daar naar binnen ga, weet ik zeker dat ik bankroet ben hahaha
Gaan jullie ook naar de negenmaandenbeurs? Ik kan helaas niet.. Wel jammer hoor! Daar zou ik me ook heeel erg moeten inhouden..
mama ik ook niet hoor, ook erg jammer!! Hihi aan de ander kant ook maar beter, was niet goed geweest voor de portomonee haha
mama; ik ga wel.. maar ook omdat ik kaarten heb voor de hhb.. maar ga met mn moeder.. en die weet niet dat we "bezig" zijn.. dus heel toevallig gaat er een zwangere vriendin mee kuss
Haha jaa zo zat ik ook hoor, als ik zou gaan: straks kom ik iemand tegen ofzo.. Of vraagt iemand: wat heb je die avond gedaan? Jammer dat ik die week nog geen vrij heb hoor!!
haha kom je ineens een vriendin tegen, waarvan je niet wist dat ze bezig is, of wat dan ook!! sta je ook met mond vol...dat soort dingen zal mij nou net gebeuren hahaha!!